مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری:

حمایت از كالای ایرانی اولویت اصلی اقتصاد مقاومتی است

علیرضا شفیع زاده گفت: شهركرد می تواند به یكی از قطب های ظروف سرامیكی كشور تبدیل شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۷۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در جریان بازدید از یك واحد طراحی و تولید ظروف سرامیكی در شهرك صنعتی سامان 2 ، گفت: در صورت مساعدت و توجه لازم ؛ جمع محدودی از بانوان جوان و متخصص استان با كمترین امكانات می توانند شهركرد را در كوتاه ترین زمان ممكن به یكی از قطب های تولید ظروف سرامیكی تبدیل كنند.

علیرضا شفیع زاده تصریح كرد: محصولات این واحد نوپا بر اساس استانداردهای موجود، سبك و طرح ظروف، این قابلیت را داراست كه با سبك های دیگر در سطح ملی رقابت كند.

وی افزود: با توجه به اینكه در فضای پسابرجام، رویكرد حمایت از كالای ایرانی و صادرات از اولویت های اصلی اقتصاد مقاومتی است، اگر از طرح های این واحد تولیدی حمایت شود، بی تردید یكی از سبك های نوین عرصه ی ظروف سرامیكی به بازار صنایع دستی كشور معرفی می شود.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری همچنین اظهار داشت: عمده ی طرح ها و رنگ های مورد استفاده در ظروف سرامیكی این واحد ابتكاری بوده و در برخی موارد به لحاظ كیفی و كمی، حتی نسبت به نمونه های مشابه خارجی نیز بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر است.

وی در پایان ابراز امیدواری كرد كه با پشتیبانی و مساعدت بخش های مرتبط به ویژه در ایجاد و تسهیل فضای بازار ، امكان توسعه ی این طرح فراهم شود.

ارسال نظرات