مسئول بسیج دانشجویی کشور در گفت‎وگو با «بسیج»:

اعتقاد برخی برای حذف شعار «مرگ بر آمریکا» از ریشه غلط است/13 آبان یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی است

گودرزی گفت: برخی در داخل کشور به دنبال کم رنگ کردن مراسم 13 آبان و روز استکبار ستیزی هستند اما باید بدانند که مشکلات ما به دلیل استکبار است و عقیده برخی برای حذف شعار «مرگ بر آمریکا» از ریشه غلط است.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۵۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
داود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مسئله استکبار ستیزی یکی از مباحثی است که جزو ذات اسلام است و تسخیر لانه جاسوسی و بیرون راندن آمریکا از ایران، یکی از مهمترین اقداماتی بود که منافع استکبار جهانی را در داخل کشورمان به نابودی کشید و این اقدام توسط جوانان انقلابی نسل اول انقلاب صورت گرفت و باید الگویی برای نسل امروزی باشد.
 
وی با انتقاد از تفکرات برخی جناح های داخلی برای حذف شعار «مرگ بر آمریکا» افزود: برخی در داخل کشور به دنبال کم رنگ کردن مراسم 13 آبان و روز استکبار ستیزی هستند اما باید بدانند که مشکلات ما به دلیل استکبار است و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و هشت سال دفاع مقدس و... به دلیل توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست غاصب بوده است و عقیده برخی برای حذف شعار "مرگ بر آمریکا"، تفکری از ریشه غلط است.
 
گودرزی افزود: مستکبرین از تمامی ابزار خود و شیوه های خود برای توطئه و نفوذ در کشور بهره می برند و نیاز است که با آنها مقابله کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار