فرمانده سپاه ناحیه تالش:

رزمایش الی بیت المقدس در تالش برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه تالش گفت:بر اساس هماهنگی های به عمل آمده، روزهای 13 و 14 آبان، رزمایش «الی بیت المقدس» در مناطق مختلف شهرستان تالش برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۷۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در تشریح جزئیات برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در شهرستان تالش گفت:بر اساس هماهنگی های به عمل آمده، روزهای 13 و 14 آبان، رزمایش «الی بیت المقدس» در مناطق مختلف شهرستان تالش برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این همایش 8 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر بانوان حضور دارند،ادامه داد:درون شهر تالش و مناطق اسالم،لیسار و حویق برای برگزاری این رزمایش در نظر گرفته شده اند.

سرهنگ منشوری در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه این رزمایش با محوریت دفاع از کوی و برزن برگزار می گردد، توضیح داد: آمادگی برای دفاع همه جانبه در مقابل دشمنان و تمرینات تاکتیکی برای حفظ روحیه بسیجیان از مهمترین اهداف مدنظر می باشد.

وی از همکاری اعضای ستاد بحران شهرستان در برگزاری این رزمایش سخن گفت و تصریح کرد:در مرحله «دفاع از کوی و برزن» عملیات های تأخیری، کمین، ضد کمین،رزم شبانه،هلی برن و دفاع دورادور، در مرحله «امنیتی» عملیات های آزادسازی، امنیت،بازرسی و حفاظت از مراکز مهم و در مرحله «امدادی» عملیات امداد و نجات در وضعیت بمباران آموزش داده و تمرین خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تالش در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: مرحله امنیتی رزمایش در شهر تالش و سایر مراحل به شکل گسترده در سایر مناطق شهرستان برگزار می گردد.

ارسال نظرات