مسوول سازمان بسیج عشایری در گفتگو با «بسیج»

دولت برنامه‌ای برای خرید تضمینی محصولات عشایری ندارد

سردار پاشامحمدی با بیان اینکه دولت، برنامه خاصی برای خرید تضمینی محصولات عشایری ندارد گفت: هیچ نهاد دولتی پاسخگوی خرید محصولات کشاورزی را ندارد و تولیدات عشایری از تضمین بازار فروش خوبی برخوردار نیست.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۹۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

سردار علی پاشامحمدی مسوول سازمان بسیج عشایری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مسوولان موضوع آموزش اقتصادی کردن را هر چه بیشتر جدی بگیرند تا چرخه تولید به مصرف‌کننده مسیر همواری را سپری کند که در جهت هر دو قشر تولید کننده و مصرف کننده باشد.

وی با بیان اینکه دولت، برنامه خاصی برای خرید تضمینی محصولات عشایری در نظر نگرفته است افزود: هیچ نهاد دولتی پاسخگوی خرید محصولات کشاورزی را ندارد و تولیدات عشایری از تضمین بازار فروش خوبی برخوردار نیست.

سردار پاشامحمدی خاطر نشان کرد: سود تولیدات عشایری در جیب دلالان و واسطه‌ها روانه می‌شود مسوولان باید برخورد متناسب برای حمایت از اقشار عشایری را داشته باشند و در این راستا عشایر را مشوق به تشکیل تعاونی عشایری کنند و حمایت لازم را از این تعاونی‌ها انجام داده  و تا عشایر بتوانند نقش آفرینی خوبی در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته باشند لذا مسوولان موضوع آموزش را جدی بگیرند .

ارسال نظرات