استاندار چهارمحال و بختیاری:

اختصاص۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه آبیاری نوین در استان چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از اختصاص۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز شبكه آبیاری نوین بخش كشاورزی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۲۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتكی در بیست و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تأكید: با جذب این میزان اعتیار در قالب تأمین سهم ۸۵ درصدی دولت، در اجرای شبكه های نوین آبیاری تحول بسیار مطلوبی در كشاورزی استان رخ می دهد.

وی با اشاره به كمبود شدید منابع آبی و كاهش بارندگی ها افزود: با اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن ۴۶۰ هزار نفر از مردم ساكن در شهرها و روستاهای واقع در مسیر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

سلیمانی دشتكی تصریح كرد: امسال برای اجرای این طرح ۹۰۰ میلیارد ریال از خزانه و ۶۰۰ میلیارد ریال ردیف ملی اختصاص یافته و برابر ۷۰۰ میلیارد ریال لوله خریداری شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان بیان داشت: اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در كاهش نرخ بیكاری ۱۲ و هشت دهم درصدی چهارمحال و بختیاری دارد.

وی اضافه كرد: به همین منظور بانك های عامل و دستگاه های اجرایی متولی باید همكاری بهتری با بخش خصوصی و تولید كنندگان داشته باشند.

سلیمانی دشتكی عنوان داشت: در سه سال گذشته برای ۲۱ هزار و ۸۰۰ نفر شغل و زمینه بهره مندی از بیمه فراهم شده است.

وی اظهار كرد: با اعلام نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسكن ۱۳۹۵ نرخ دقیق بیكاری در كشور و چهارمحال و بختیاری مشخص می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار