فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):

ایران اسلامی امروز به اعتبار شهدای مدافع حرم امن ترین کشور دنیاست

سردار حسین اسدالهی در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا گفت: ایران اسلامی امروز به اعتبار شهدای مدافع حرم امن ترین کشور دنیاست.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۸۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش بسیج پرس ازسپاه تهران بزرگ؛ مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم و علمدار جبهه فرهنگی گیلان سید اسماعیل سیرت نیا درقطعه شهدای گمنام گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی27 حضرت محمد رسول الله(ص) در این مراسم با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین مدافع حرم در کنار یکدیگر هستیم افزود: شهیدان مدافع حرم به واقع مظلوم ترین شهدای تاریخ کشورمان هستند، چرا که در راه حفظ امنیت و سربلندی کشورمان دردورترین نقاط از مرزهای ایران به شهادت می رسند.

فرمانده لشکر27 ادامه داد: شهید سیرت نیا ابتدا قرار نبود که در جبهه مقاومت حضور پیدا کند اما وقتی این شهید بزرگوار مجوز حضور در سوریه را گرفت در اتاق فرمانده سجده شکر بجا آورد، گویا می دانست که این ماموریت آخرین ماموریت اوست.

اسدالهی تصریح کرد: خوشا به حال سید سیرت نیا که راه صد ساله را یک شبِ پیمود و مانند مادر پهلو شکسته اش به سوی خدا پرکشید و امروز بر همه ما واجب است که راه این شهید ودیگر شهدای عزیز را ادامه دهیم.

سردار اسدالهی تاکید کرد: امام بزرگوار ما حضرت روح الله (ره) به ما آموخت که در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم، پس کسی که این صحبت امام را شنیده دیگر با دشمن دست نمی دهد، لبخند دشمن را با لبخند جواب نمی دهد و پای هر برگه ای را امضاء نمی کند.


انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار