در زنگ استکبارستیزی کوهرنگ عنوان شد:

آمریکا بزرگترین نماد استکبار و شیطان بزرگ زمان است

همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه 13 آبان، زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان کوهرنگ نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۲۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه بسیج سپاه کوهرنگ در آئین نمادین زنگ استکبارستیزی در مدرسه حضرت زینب سلام الله علیها شهر چلگرد ، اظهارداشت: مبارزه با استکبار، ویژگی انسان های با عزت و صاحب کرامت است، چرا که آنچه استکبار مورد هجمه قرار می دهد ارتباط مستقیم با عزت و کرامت انسانها دارد.

سرهنگ دوم پاسدارکرم نظری افزود: همه می دانند که امروز امریکا محور خوی و عمل استکباری است و همواره کرامت انسان ها، جان، مال و امنیت بشریت در آتش زیاده خواهی های او و هم پیمانانش سوخته است.

وی بیان کرد: آمریکا بزرگترین نماد استکبار و شیطان بزرگ زمان است و به دلیل همین خوی شیطانی اوست که رهبر معظم انقلاب با استدلال منطقی، آمریکا را محور و مصداق اتم استکبار معرفی کردند، که با یارگیری از میان خرده مستکبران و صهیونیسم بین الملل پیچیده ترین شرایط رویارویی را با جبهه حق و جویندگان کرامت، حقوق و عزت انسانی را بوجود آورده اند.

نظری، خاطرنشان کرد: مسیر عزتی که امام عظیم الشان با انقلاب اسلامی برای جهانیان ترسیم کرد با هدایت خلف شایسته اش به بالاترین سطح قوت و عظمت رسیده و امروز پرچمدار بزرگ عزت بشری، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) و امت او در سراسر جهان فریاد بلند امام را رساتر از همیشه به گوش جهانیان می رسانند.

وی تصریح کرد: 13 آبان " روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" بهترین فرصت و مناسبت برای اعلام پویایی، نشاط و آمادگی ملت بیدار و بیدارگر ایران اسلامی در این مبارزه بی امان است.

فرمانده سپاه کوهرنگ، گفت: ملت بزرگ ایران با تاکید بر حضور جدی و معتقدانه در صفوف مجاهدان جهاد کبیر، 13 آبان 1395 را روز نمایش عزت خواهی و قدرتمندی خود در برابر استکبار جهانی و در راس آن امریکای مستکبر قرار داده و با غریو فریاد های "مرگ بر امریکا و مرگ بر استکبار" اثبات خواهند کرد که راه امام و آرمانهای انقلاب اسلامی ادامه دارد.

وی، مهمترین وظیفه در 13 آبان امسال با توجه به شرایط کنونی (تقابل استکبار با انقلاب و ایران اسلامی) را برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم این مناسبت عنوان کرد.

ارسال نظرات