فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

کشف 609 کیلوگرم تریاک در استان بوشهر

بوشهر -فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله بزرگ مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این محموله شامل ۶۰۹ کیلوگرم تریاک بود که در دو دستگاه خودرو جاسازی شده بود.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۰۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر برداشته شده است و طرح‌های مختلف و متنوع اطلاعاتی و عملیاتی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به کشف بیش از دو هزار و ۷۲۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس استان بوشهر در سال جاری، خاطرنشان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر استان بوشهر در سال جاری ۳۸ درصد افزایش  یافته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از تشکیل هزار و ۳۲۰ پرونده مربوط به مواد مخدر طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا ۸۹ باند مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده و ۱۱۶ دستگاه خودرو و ۶۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

وی از کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در آخرین عملیات نیروی انتظامی استان بوشهر یک محموله ۶۰۹ کیلوگرمی تریاک در استان کشف شد.

عباس‌زاده ادامه داد: شب گذشته در یکی از محورهای مواصلاتی استان بوشهر، سرکرده و یکی از اعضای باند قاچاق مواد مخدر در حالی که می‌خواستند یک محموله بزرگ مواد مخدر را ترانزیت کنند، شناسایی و توقیف شدند.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه‌ای در این عملیات، افزود: یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری دراین عملیات توقیف  شد.

 /انتهای پیام

ارسال نظرات