مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر:

هیچ قدرتی نمی تواند شیرمردان بوشهری را دچار مشکل کند

بوشهر- کیانی تصریح کرد: صحنه هایی که در حوزه گوناگون مشاهده می کنید ثمره دانش است و اگر این علم و دانش نتیجه بخش باشد هیچ قدرتی نمی تواند شیرمردان بوشهری را دچار مشکل کند.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۹۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛مهراب کیانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر در مراسم غبار روبی گلزار شهداء با گرامی داشت یاد و خاطره شهداء بویژه شهید شاخص سال 95 استان بوشهر، گفت: شهید عباس حسین نژاد شهیدی بود که در ابتدای جنگ در کنار شهید ماهینی و شهید چمران در جنگ های نا منظم حضور داشت و جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی نثار کرد.

کیانی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: شهیدانی مانند عباس حسین نژاد مثل همه شما دانش آموزان آرزوهایی داشتند اما زمانی که احساس خطر کردند به دفاع از کشور برخاستند تا امروز ما در پشت میزهای درس آرامش داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر افزود: سعی داریم شهداء را در ایامی که به نام دانش اموزان است را بیشتر معرفی و از رفتار، برخورد و خصوصیات خاص آنها الگو برداری کنیم و به نسل جدید انتقال دهیم.

وی بیان کرد: امنیت و آرامش، دفاع از دین خدا، ریشه کن شدن ظلم و دفاع از مظلوم همه در مسیر ادامه راه شهداء تحقق می یابد که نمونه آن مدافعان حرم امروز چشم در چشم استکبار جهانی ایستاده اند تا بتوانند آرامش در داخل کشور ایجاد کنند.

این حامی دانش آموزان در استان بوشهر عنوان کرد: امروز کارهای بزرگ شکل های مختلفی دارد که یکی از بزرگترین آن تلاش در عرصه علم و فناوری است که با علم و فناوری می توان همه قدرت ها را به زانو نشاند، اگر امروز قدرت دفاعی بسیار بالایی داریم به خاطر علم دفاعی است.

کیانی تصریح کرد: صحنه هایی که در حوزه گوناگون مشاهده می کنید ثمره دانش است و اگر این علم و دانش نتیجه بخش باشد هیچ قدرتی نمی تواند شیرمردان بوشهری را دچار مشکل کند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که امروز مقدمه و عشق بسیج در قلب آنها نهادینه می شود با همکاری فرماندهان بسیج در سطح شهر فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل ها و جامعه انتقال و سفیران هدایتی برا ترویج این فرهنگ باشند./انتهای پیام
ارسال نظرات