خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) همدان مطرح کرد

حلقه‌های صالحین بستر تربیت‌سازی و ارتقاء شاخصه‌های معنوی و بصیرتی

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: آنچه در حلقه‌های صالحین اتفاق می‌افتد تربیت‌سازی و ارتقاء شاخصه‌های معنوی، اخلاقی و اجتماعی بصیرتی است.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۹۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احد امیری در جلسه هم‌افزایی مربیان حلقه‌های صالحین بسیج کارمندان استان همدان اظهار داشت: مأموریت اصلی بسیج ادارات و کارمندان استان مبنی بر تربیت و کادرسازی کارمند شایسته و در تراز انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: آنچه در صالحین اتفاق می‌افتد تربیت‌سازی و ارتقاء شاخصه‌های معنوی، اخلاقی و اجتماعی بصیرتی است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: امروز برای غلبه بر مشکلات ناشی از جنگ نرم دشمن حضور در این حلقه‌ها و دریافت آخرین اطلاعات ارزشی به رشد و بالندگی جامعه کمک خواهد کرد تا بتوانیم افراد را با این آموزش‌ها و گردهمایی‌های صمیمانه در مقابل انواع برنامه‌های مخرب دشمن واکسینه کنیم.

وی ادامه داد: امروز جامعه‌ای که ظرفیت و قدرت الگو شدن را در دنیا پیدا کرده است باید مردان و زنانش به ویژه شبکه کارمندان آن که شبکه خادمین به مردم هستند به چنان رشد و نشاط و بالندگی دست پیدا کنند که خود الگویی تمام عیار برای مردم جامعه شوند و این مهم در حلقه‌های صالحین به راحتی قابل دسترسی و دست یافتنی است.

امیری با بیان اینکه کرامت بخشیدن به انسان‌ها در این حلقه‌ها اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: برای شکل‌گیری زیبای صالحین در ادارات باید مدیران کل ادارات را مشارکت دهیم.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت اردوهای زیارتی و سیاحتی به هم‌افزایی مربیان و انگیزه‌مند شدن آنان کمک می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات