امام جمعه موقت آبدانان گفت: ریاست محترم جمهور با برجام هم می خواست سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخه ای اقتصادی که در حال حاضر به اذعان خود ریس جمهور نه چرخه ای سانتریفیوژ چرخید نه چرخه ای اقتصاد.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۴۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از آبدانان خبر؛ سید"حسن حسینی" امام جمعه موقت آبدانان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آبدانان اظهار داشت:در هنگام دعاوی مردم باید به مراجع قانونی رجوع کنند تا رسیدگی شود و حق به حق دار برسد در غیر این صورت تمکین به قانون نیست .

وی افزود:رعایت و تمکین از قانون بر همه لازم است و استفاده از قدرت شخصی در هنگام دعاوی وسوسه ای شیطان است.

امام جمعه موقت آبدانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید صارم طهماسبی اضافه کرد:این شهید بزرگوار الگوی غیرت،حریت،مجاهدت،دشمن ستیزی قوی و مبارزه در برابر دشمن بودکه زندگی خود را برای دفاع از اسلام و مملکت خویش فدا کرد.

حسینی در بخش دیگری ازخطبه ها به شهادت حسین فهمیده اشاره کرد و افزود:اسرائیل در اتاق فکرش بحث حذف اسم این شهید را از کتابهای درسی قرار داد که متاسفانه اجرا شد و رهبر کوچک از بحث فرهنگی و تربیتی ما حذف شد.

خطیب جمعه آبدانان با بیان اینکه این حذف خیلی خطرناک است،تاکید داشت:حال می گویند جبران شده هیچ چیزی جبران نشده است و باید عودت داده شود و در همان مقطع تحصیلی در کتب درسی گنجانده شود که در جامعه بسیار اثز بخش است.

وی در ادامه به تاسیس پدافند غیر عامل در1382به فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:اهتمام جدی مسئولین دولت در تهیه زیرساخت ها و مردم در بصیرت افزایی و آگاه سازی را می طلبد.
امام جمعه موقت آبدانان با تاکید بر روز استکبار جهانی گفت:دشمن هر کشوری را که در برابرش مقاومت کند و از او تبعیت نکند به دنبال سلطه و تسلط بر آن است و کشوری مانند ایران که در چهارراه حساس جهانی است برای کشورهای دغل باز بسیار مهم است.
حسینی در بخشی دیگر از خطبه ها با اشاره به بحث هسته ای گفت: ریاست محترم جمهور با برجام هم می خواست سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخه ای اقتصادی که در حال حاضر به اذعان خود ریس جمهور نه چرخه ای سانتریفیوژ چرخید نه چرخه ای اقتصاد.

وی در پایان به جابجای های اخیر در دولت اشاره کرد و اظهار داشت:اینگونه جابجای ها در پایان عمر دولت هیچگونه سود و منفعتی برای مردم ندارند و به بحث های آینده ای کشور بر می گردد.

ارسال نظرات