خبرهای داغ:
عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

همه تحولات امروز جهان منبعث از انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی امام خمینی (ره) است

قاسمی در یادواره 44 شهید شهر رودیان شهرستان شاهرود گفت: همه تحولات مهم چهار دهه گذشته جهان منبعث از انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی امام خمینی (ره) است که باید همچنان از سوی مسوولان و مردم ادامه یابد.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۳۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سعید قاسمی در یادواره 44 شهید شهر رودیان که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد این شهر برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ، ملت ایران با ابرقدرت های شرق و غرب زمان رویارو شدند و ایستادگی مثال زدنی امت مسلمان درس‌های بزرگی به مردم جهان داد، از کسانی که دفاع مقدس را باعبارت جنگ عراق با ایران یاد می کنند انتقاد و اظهار کرد: برخی با گفتن این عبارت قصد دارند، دفاع مردم ایران در برابر ابرقدرت های زمان و نیز کشورهای حامی صدام را کوچک جلوه دهند.

وی افزود: اگر دفاع مقدس مردم بزرگ ایران را با عبارت جنگ جهانی سوم یاد کنیم، به حقیقت نزدیک تر است چرا که همه جهان استکبار برای ریشه کنی نظام نوپای اسلامی ایران صف بسته و ما از ۱۸ کشور اسیر و ۳۷ کشور با ما مستقیما می جنگیدند.

قاسمی در باره دلیل اینکه همه قدرت ها در برابر انقلاب مردم ایران ایستادند خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با تاسی به قیام امام حسین (ع) در برابر همه زورگویان ایستاده و قاعده بازی آنها را به هم زد.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در اوایل انقلاب نزدیکان امام به ایشان می گفتند این مردم سلطنت در خون و رگ و گوشتشان است و 2500 سال سلطنت داشته اند تصریح کرد: آنها با این دلایل می گفتند که نمی توان به این راحتی آنها را انقلابی کنی اما ایشان به حرکت انقلاب اعتقاد داشتند و مشاهده کردیم که پای کارترین مردم از همین خانه های شما امت مسلمان به خیابان ها آمد و بساط پادشاهی را برچید.

وی با انتقاد از کسانی که دلیل آغاز تجاوز صدام را تفکرات انقلابی امام خمینی (ره) و مردم ایران اعلام می کنند بیان کرد: مقابله امام با طاغوت های زمان و دفاع ایشان از مستضعفان دلیل اصلی تحریک صدام برای تجاوز به خاک ایران بود.

استاد دانشگاه های تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) با پیروی از امام حسین(ره) به فکر انجام وظیفه بود،عنوان کرد: امام اعتقاد داشت باید به تکلیف عمل کرد و ما مشاهده می کنیم همه تحولات مهم چهار دهه گذشته جهان منبعث از انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی امام خمینی (ره) است که باید همچنان از سوی مسوولان و مردم ادامه یابد.

وی با اشاره به ریشه‌های انقلاب اسلامی اضافه کرد: برخی سوال می کنند اگر بهار عربی و حوادث منطقه از انقلاب ایران نشات می گرفت چرا در نطفه خفه شد و مردمش همچنان روی خوش ندیدند که در این باره باید گفت آنها دو چیز را نداشتند یک رهبری مقاومت ایدئولوگ و دیگری مرام مشترک مردم پای کار لذا هنوز روی خوش ندیده اند.

همرزم شهید احمد متوسلیان تصریح کرد: مردم مصر از ایرانیان کمتر انقلابی نیستند اما چه می شود که به این روز می افتند و این همان نظریه ای است که ما به آن معتقدیم و تا زمانی که یک رهبری امت واحد مسلمان نباشد صدای مردم یکی نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار