فرمانده سپاه ناحیه شفت:

عملیات ررزمی، امنیتی و امدادی بخش های رزمایش الی بیت المقدس در شفت

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه این رزمایش در سه بخش عملیات ررزمی، امنیتی و امدادی برگزار می شود افزود: در این رزمایش بسیجیان با دشمن فرضی عملیات تاخیری یا مقاومت مردمی کمین و ضد کمین، ضد هلی برن، پدافند دورادور تمرین خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۷۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶

 سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شفت، با اشار به حضور گردان های بیت المقدس وکوثر النبی سپاه ناحیه شفت در رزمایش الی بیت المقدس گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن بمدت دو روز در شهرستان شفت همزمان با سایر شهرستان های گیلان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این رزمایش در سه بخش عملیات ررزمی، امنیتی و امدادی برگزار می شود افزود: در این رزمایش بسیجیان با دشمن فرضی عملیات تاخیری یا مقاومت مردمی کمین و ضد کمین، ضد هلی برن، پدافند دورادور تمرین خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت تصریح کرد: در این رزمایش شرکت کنندگان کنترل معابر وصولی،حفاظت و حراست از اماکن مهم و حساس عملیات بازپس گیری توسط دشمن و مقابله با ناآرامی ها و کنترل اغتشاشات را تمرین خواهند کرد.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: گردان کوثر خواهران بحث امداد رسانی به مجروحان و آسیب دیدگان را در این رزمایش تمرین خواهند کرد.

ارسال نظرات