فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

اجرای برنامه های فرهنگی و حفاظتی در رزمایش الی بیت المقدس

فرمانده سپاه ناحیه آستارا برگزاری کلاس های آموزشی، تشکیل حلقه های صالحین و تجمع و استقرار نیروهای بسیجی را از مهمترین برنامه های این رزمایش برشمرد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، معنوی و حفاظتی در این رزمایش گنجانده شده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۴۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش آرمان در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، با هدف تقویت آمادگی نیروهای بسیجی در دفاع از کوی و برزن برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این رزمایش دو گردان شهید نقیب زاده و شهید اژدرپور ناحیه مقاومت بسیج، روزهای 6 و 7 آبان در ساحل صدف این بندر مرزی گرد هم می آیند.

سرهنگ آرمان برگزاری کلاس های آموزشی، تشکیل حلقه های صالحین و تجمع و استقرار نیروهای بسیجی را از مهمترین برنامه های این رزمایش برشمرد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، معنوی و حفاظتی در این رزمایش گنجانده شده است.

وی با تأکید بر اینکه تاکتیک های دفاع از کوی و برزن در این رزمایش به بسیجیان آموزش داده می شود، خاطر نشان کرد: عملیات های تأخیری، پدافند دورادور، کنترل معابر وصولی، گروگان گیری و بازپس گیری، امداد و نجات، توجیه حرکت در شب و ستون کشی و راهپیمایی شبانه همراه با انفجارات، عملیات کمین و ضد کمین از برنامه های این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در بخش پایانی سخنان خود از برپایی نمایشگاه عکس جنایات استکبار جهانی در محوطه برگزاری این رزمایش سخن گفت و تصریح کرد: محوطه ای ساحلی و جنگلی در حدود 17 هکتار و معابر عمومی داخل شهر مرزی بندر آستارا برای این منظور در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات