نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

بسیج دانش آموزی بوشهر برای یک لشکر انگلیسی کافی است

بوشهرـ آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: انگلیسی ها می خواهند به ما تلقین کنند که مرده ما هم مقابل شما می ایستد اما من اعلام می کنم که همین بسیج دانش آموزی برای یک لشکر شما کافیست.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۸۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

 

 




 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر و جمعی از مسئولان و بسیجیان این سازمان با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار کردند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی گفت: حضور جوانان در عرصه پیشرفت کشور زمانی که در سنین جوانی قرار دارند بسیار مهم است و موضوعیت دارد و آینده نظام هم وابسته به جوانی جوانان است.

بسیج دانش آموزی محل پرورش جوانان طراز انقلاب است

وی افزود: وقتی که زندگی بزرگان را مطالعه کنید می بینید که دوران عظمت آن ها در سنین بالا محصول جوانی آن ها است که باعث شده این دوران مهم ترین بخش باشد، اگر گذشته موفقی داشته باشیم آینده روشنی در انتظار ما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بنا بر آیات و روایات یک سری ویژگی برای جوان انقلابی متصور است، گفت: تدین، تحصیل عالی، ورزش و دارا بودن دوستان و مربی خوب از جمله ویژگی هاست در شرایطی که باید همزمان روحیه انقلابی گری، ولایتمداری، ایمان و تقوا، تاخلاص، نشاط مشروع، بصیترت و حضور به موقع در صحنه را دارا بود.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی محل پرورش جوانان طراز انقلاب است چندین رویکرد را برای این سازمان برشمرد و اظهار کرد: اولین موضوع اقتصاد مقاومتی است؛ هم اکنون شما با بسجی سازندگی همکاری دارید و حتما این همکاری را ادامه دهید و هنگام اجرای طرح اردوهای جوانان مناطق را به بسیج بیاورید، حلقه تشکیل دهید و طوری رفتار کنید که آن ها ادامه دهنده راه شما باشند.

معماری جوان انقلابی

صفایی بوشهری ادامه داد: رهبری فرموده که من "به دنبال جوانان مومن و انقلابی ام"، شرکت در نماز جماعت و اول وقت، نماز جمعه، داشتن دوستان صالح، قرائت قرآن، اطلاع لازم از اخبار روز سیاسی ایران و جهان و تحلیل جریان های مختلف موجب معماری جوان مومن و انقلابی می شود.

وی "حضور در صحنه" را برنامه دیگر بسیج دانش آموزی خواند و افزود: نیروهای ضدولایی به دنبال این هستند که فضاهای انقلابی خالی از جمعیت شده و مراسم های پرشور، کمرنگ برگزار شود. کوشش کنید برنامه های سازمان دارای ابعاد جمعیتی بالا باشد و در کنار آن محتوای جذاب به حاضرین ارایه شود.

امام جمعه بوشهر حضور بسیج دانش آموزی در عرصه های انقلابی را بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: دشمن امروز تمام حرکات ما را دنبال می کند و محاسبه می کند که جوان امروز چقدر روحیه استکبارستیزی دارد و این روحیه جوانان ایرانی حتی در مذاکرات و مناسبات سیاسی نیز اثرگذار است.

بوشهر، جوان ترین نماز جمعه کشور شناخته شد

وی با اعلام اینکه نماز جمعه بوشهر به عنوان جوان ترین نماز جمعه کشور شناخته شده است افزود: دائما در جامعه این تفکر را تزریق می کنند که بانوان بدحجاب تعدد دارند اما واقعیت جز این است؛ در واقع خواهران محجبه ما کمتر در صحنه حضور پیدا می کنند اما در برنامه های ملی مانند 22 بهمن یا عزاداری های باشکوه قدرت و برتری آن ها مثال زدنی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سازمان بسیج دانش آموزی را به اجرای طرح هجرت دعوت و عنوان کرد: این طرح می گوید که هر دانش آموزی بسیجی سه نفر را به راه انقلاب و دیانت دعوت کند. دشمن به طور جدی علیه این راه در تلاش است که بسیجیان وظیفه دارند هر کسی که در معرض شکست است با نجات دهند.

 

ارسال نظرات