رئيس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان خبر داد

بهره‌مندی 60كارگاه تولیدی در استان زنجان از تسهيلات اقتصاد مقاومتی

فرهاد امندی با اشاره به اينكه تا به امروز در حدود 60 كارگاه در استان زنجان از تسهيلات فوق استفاده كرده‌اند، افزود: هماهنگي‌ها و برنامه‌ريزي‌ها براي استفاده ساير كارگاه‌ها از اين تسهيلات در حال انجام است.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۳۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی فرهاد امندي رئيس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان اظهار كرد: سال جاري بسيج سازندگي بر اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي متمركز شده است.


وي به برنامه‌ها و فعاليت‌هاي سازمان بسيج سازندگي در سال جاري اشاره كرد و بيان داشت: بحث صنايع تبديلي و توليد انبوه و عرضه آن به بازارهاي هدف از اقدامات مربوط در راستاي شناسايي قطب‌هاي استان بوده است.

رئيس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان با اشاره به اينكه در اين راستا به هر شهرستان خدمات مربوط ارائه مي‌شود، تصريح كرد: در اين راستا صنايع تبديلي كوچك هر شهرستان شامل زيتون در طارم، زردآلو و ماهي قزل‌آلا در ماه‌نشان شناسايي و اقدامات مربوط در راستاي پرداخت تسهيلات در اين بخش انجام مي‌شود.

امندي با اشاره به اينكه در شهرستان ماهنشان 800 استخر پرورش ماهي وجود دارد، گفت: در اين زمينه نيز اقدامات مربوط در راستاي ارائه تسهيلات اقتصاد مقاومتي انجام شده است.

وي با بيان اينكه در زنجان نيز بحث توليد انبوه پياز مطرح است كه بايد از اين ظرفيت استفاده شود، گفت: در شهرستان ابهر و خرم‌دره بحث انگور و كشمش، در خدابنده توليد سيب‌زميني، سلطانيه بحث حبوبات و در ايجرود نيز بحث لبنيات مورد توجه است كه در اين راستا تسهيلات اقتصاد مقاومتي پرداخت مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان تصريح كرد: سازمان بسيج سازندگي با توجه به گستردگي فعاليت‌ خود در حوزه محروميت‌ زدايي و طرح نهضت سوادآموزي و ... اقدامات بسيار زيادي انجام داده است.

امندي در رابطه با تسهيلات در نظر گرفته شده براي اجراي طرح‌هاي سازمان بسيج سازندگي گفت: سال جاري 9 ميليارد و 200 ميليون تومان تسهيلات براي اجراي پروژه‌هاي مختلف در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: تلاش مي‌شود 800 تا يك‌هزار طرح در استان زنجان در سال‌جاري با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده ساماندهي و اجرا شود.

رئيس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان با اشاره به اينكه تا به امروز در حدود 60 كارگاه در استان زنجان از تسهيلات فوق استفاده كرده‌اند، افزود: هماهنگي‌ها و برنامه‌ريزي‌ها براي استفاده ساير كارگاه‌ها از اين تسهيلات در حال انجام است.

امندي در ادامه سخنان خود با بيان اينكه اردوهاي جهادي در ايام تابستان برگزار شده است، اظهار كرد: اين برنامه همچنان ادامه داشته و هدف آن نيز زدودن چهره محروميت از روستاهاي استان زنجان است.

وي اضافه كرد: با آستان قدس رضوي نيز هماهنگي‌هايي صورت گرفته تا پشتيباني و حمايت از اردوهاي جهادي و اجراي برنامه‌هاي آن در مناطق محروم صورت گيرد.

رئيس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان از افتتاح دو مدرسه در مناطق محروم استان خبر داد و افزود: يك مدرسه در روستاي "ملك باغي" زنجان و يك مدرسه ديگر هم در يكي از روستاهاي شهرستان ابهر افتتاح شده است.

امندي در پايان اظهار كرد: هدف سازمان بسيج سازندگي استان زنجان محروميت زدايي از مناطق محروم استان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار