خبرهای داغ:
سردار نقدی:

بسیج بزرگترین اتاق فکر ایران را دارد

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در دیدار با بسیجیان اراک گفت: اینکه مخالفان هر فردی را به عنوان تئوریسین معرفی می‌کنند باعث شده که در سطح کشور چنین وضعیتی ایجاد شود و بعضی از روزنامه‌ها از مفسدین مالی حمایت کنند.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۰۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون اخلاص و رشادت‌های بسیجیان است، اظهار داشت: بسیجیان با توان و قدرت در این سنگر قرار دارند و از کشور صیانت می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: امروز دشمن وحشت‌زده است و به دنبال ضربه زدن به کشور از طریق تحریم‌ها بوده و تمامی این مسائل را آینده مشخص می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا از وحدت و انسجام در انقلاب می‌ترسد، گفت: دشمن از این همه پیشرفت و مقاومت مردم ایران هراس دارد.

 

نقدی بیان داشت: این اقتدار، ایستادگی و امنیت موجود در کشور تمام مردم مسلمان دنیا را مجذوب انقلاب ما کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی هر ساله شش ماه امید به زندگی در کشور افزایش یافته است، ایران چهارمین کشور از نظر تعداد مهندسین است که تمامی این موارد نتیجه اخلاص و کوشش‌های بسیجیان است، هر جایی که ردپایی از بسیجیان مخلص و پاک وجود داشته باشد، قطعاً آنجا در امنیت قرار دارد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به راه انتخاب شده مبنی بر اطاعت از ولایت فقیه و تکیه بر نیرو و توان داخلی برای پیشرفت و توسعه، تاکید کرد: این راه به طور حتم راه درستی است و ما نباید راه را گم کنیم.

 

نقدی اظهار کرد: دشمن تمامی تلاش خود را می‌کند تا ما را در مسیر غلط قرار دهد و از مسیر اصلی یعنی آرمان‌های امام و انقلاب منحرف کند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که نقاط ضعف کشور را بزرگ کرده و آن را به عنوان یک مشکل در تمام دنیا علم کنند، گفت: راه انقلاب درست است و این راه باید ادامه پیدا کند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اینکه برای پیشرفت باید به دامن غربی‌ها برویم راه درستی نیست و تنها برای گمراه کردن ملت ایران است.

 

نقدی با اشاره به اینکه در جنگ جهانی اول انگلیس جمعیت عظیمی از کشور را از بین برد، افزود: فیلم یتیم‌خانه ایران در همین زمینه ساخته شده که مانع از پخش آن می‌شوند.

 

وی گفت: تعدادی از افراد دنبال آن هستند که این باور را در جامعه نهادینه کنند که ارتباط با غرب زمینه‌ساز رشد است، در حالی که این ارتباط موجب برگرداندن ایران به عقب می‌شود و ما را از فرهنگ و اقتصاد، علم، فناوری و... دور خواهد کرد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه راه نجات کشور و نظام توجه به ظرفیت‌های بسیج و بسیجی است، گفت: در هر جایی که ما پیشرفت داشته‌ایم روحیه و تفکر بسیجی حاکم بوده است.

 

نقدی با اشاره به اینکه نباید فریب شعارهای دشمنان را خورد، افزود: این مسئله که تعامل با غرب و رفع تحریم‌ها رشد را به همراه دارد، تصورات غلطی است و این درخت تا بخواهد میوه دهد، معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد، باید با این تفکر مقابله و در مقابل آن ایستادگی کرد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه عربستان با آمریکا تعامل کرده است و نتیجه آن جز وابستگی چیز دیگری نبوده، بیان داشت: با توجه به اینکه عربستان بزرگ‌ترین صادرکننده نفت است، هم‌اکنون یک پیچ تأسیسات نفتی را نمی‌تواند خودش بسازد، اگر با آمریکا تعامل نمی‌کرد، قطعاً در این زمینه پیشرفت داشت و بسیاری از محاسبات و تأسیسات نفت می‌توانست در این کشور طراحی و ساخته شود.

 

نقدی گفت: این موارد دلایل بسیار روشن و متقنی است برای اینکه آمریکا در ارتباط خود با ایران به دنبال وابسته کردم کشور ما به خودش است.

 

وی اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج باید هماهنگ با کل کشور برنامه‌های خود را پیش ببرند و نیروهای بسیجی را به منظور حفظ نظام تربیت کنند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در انتخابات نباید حلقه‌های صالحین را وارد کنیم، بلکه حلقه‌های صالحین باید اخلاق و دین را در افراد تقویت کنند.

 

نقدی گفت: اینکه مخالفان هر فردی را به عنوان تئوریسین معرفی می‌کنند باعث شده که در سطح کشور چنین وضعیتی ایجاد شود و بعضی از روزنامه‌ها از مفسدین مالی حمایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: جریان مبارزه با ماهواره متوقف نشده، اما متأسفانه مسئولان کم کاری می‌کنند که باید در این زمینه فعال شوند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با اجرای طرح روشنگری یک میلیون خانوار ماهواره‌های خود را خاموش کرده‌اند.

 

نقدی گفت: ما امروز در بسیج بزرگ‌ترین اتاق فکر ایران را داریم که 120 هزار عضو دارد، امسال نیز برای برنامه‌های مجامع بسیج 60 میلیارد تومان بودجه گذاشته شده است، این در حالی است که آمریکا با دارا بودن اتاق‌های فکر زیاد هنوز نتوانسته از آنها استفاده کند و در تمامی کشورها شکست خورده است.

 

در پایان این مراسم از خانواده شهید علی بابایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها