فرمانده سپاه ناحيه مقاومت خمين

بسيج به عنوان ذوالفقار ولايت، هميشه آماده جانفشاني در اجراي ماموريت‌های خود است

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت خمين گفت: بسيج امروز هم مانند دوران دفاع مقدس به عنوان ذوالفقار ولايت، گوش به فرمان ولي امر مسلمين جهان بوده و هميشه آماده جانفشاني در اجراي ماموريت‌های ثابت و ذاتي خود براي دفاع و حفاظت از انقلاب و دستاوردهاي آن است.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۹۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رزمايش دفاع از كوي و برزن در شهرستان خمين همزمان با سایر شهرستان های استان در تاریخ 29 و 30 برگزار شد.

این رزمایش با حضور گردان‌هاي بيت‌المقدس ناحيه مقاومت بسيج خمين برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت خمين در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان خمین بسیج را برخواسته از متن مردم دانست و گفت: بسيج يك نهاد مردمي است كه در عرصه هاي اجتماعي و در هر عرصه‌اي كه نظام نياز داشته باشد حضور پيدا مي كند .

سرهنگ پاسدار عليرضا براتعلي تصریح کرد: بسيج امروز هم مانند دوران دفاع مقدس به عنوان ذوالفقار ولايت، گوش به فرمان ولي امر مسلمين جهان بوده و هميشه آماده جانفشاني در اجراي ماموريت‌های ثابت و ذاتي خود براي دفاع و حفاظت از انقلاب و دستاوردهاي آن است.

وي هدف از اجراي این رزمايش را ارتقاء آمادگي و تمرين دفاع از كوي و برزن در حوزه سرزميني و انسجام گردان‌هاي بيت‌المقدس متناسب با ساختار و رويكرد جديد گردان محوري ذكر كرد و افزود: در اين رزمايش، با اجراي آموزش‌هاي يگاني و همچنين بازآموزي آموزه‌هاي فرا گرفته شده، بسيجيان در زمينه‌هاي دفاعي و امنيتي و تمرين برقراري امنيت مناطق حساس شهري در حمله دسمن فرضي توجيه و آماده شدند.

سرهنگ پاسدار احمد ربیعی کارشناس نظامی در این مراسم با اشاره به شكل‌گيري بسيج و وظیفه این نهاد انقلابی گفت: تشكيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران از بركات و الطاف خداوند متعال بوده كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامي ايران ارزاني شد .

وي با اشاره به اهميت و جايكاه بسيج در عرصه‌هاي مختلف كشور تصريح كرد: اگر بسيج نبود نه در دفاع مقدس مي توانستيم در برابردشمن ايستادگي كنيم و نه در برابر هجمه ها و فتنه‌هاي مختلف سربلند بيرون بياييم .


انتهای پیام/

ارسال نظرات