حمیدرضا پورنوروز
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان: نفوذ فرهنگی پیش نیاز تمام مسائل برای دشمن است. تغییر ذائقه فرهنگی، گرایش به تجمل پرستی، نفوذ در باورها، جذب نیروهای مخالف و بی تفاوت و تحریف اندیشه های امام(ره) عین نفوذ است.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۸۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین عبداله طالبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان در یادواره شهدای پایگاه شهید تدین چهارمله حوزه شهداء زرنه گفت: این همه تأکید رهبری معظم در پاسداشت امنیتی که حاصل فداکاری و ایثار شهداست، برای یادآوری دفاع از انقلاب است. برگزاری یادواره شهداء برای احیای این هدف است.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی افزود: استکبار جهانی پس از سال 2007 میلادی یعنی در 1388راهبرد ایجاد اغتشاش و ناامنی را در ایران دنبال کرد، این فتنه ضربات سنگینی به نظام وارد کرد و این آسیب ها هنوز جبران نشده است. عزت و آبروی انقلاب از سوی عده ای زیر سئوال رفت و عده ای هم متأسفانه امروز همچنان از سران فتنه حمایت می کنند. از افرادی که حق ملت را پایمال و به کشور لطمه زدند. وظیفه و رسالت ما این است که در مقابل آنها بایستیم و پاسبان خون ریخته شهداء باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان با اشاره به طرح بحث نفوذ از سوی رهبر معظم انقلاب بعد از برجام اظهار کرد: ابلهانه است که عده ای امروز می گویند دشمن نداریم و القا می کنند که گفته شود« توهم دشمن» این توطئه ای بزرگ است و از ابزار نفوذ دشمن است که همه را به تشکیک بیاندازد. باید در مقابل این مسائل انقلابی بود و انقلابی عمل کرد.

حجت الاسلام طالبی نفوذ فرهنگی را نفوذ در افکار و تفکرات خواند و تصریح کرد: یکی از اساسی ترین و مهمترین نفوذ ها نفوذ فرهنگی است که پیش نیاز دشمن برای سایر مسائل است. زیرا دشمن در عرصه های مختلف در نبرد است و باید در مقابل اوتهاجمی عمل کرد نه انفعالی؛ زیرا با کوچکترین عقب نشینی دشمن قدمی جلوتر خواهد گذاشت. بعد از برجام قصد دارد مذاکرات دیگری چون موشکی، حقوق بشر، مقاومت و رفع حصر سران فتنه را طلب کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایوان تغییر ذائقه فرهنگی و سوق دادن جامعه از ساده زیستی به تجمل گرائی را یکی از هدفهای نفوذ دشمن دانست و تأکید کرد: چرا باید مردم ایلام که هجمات بمباران ها و جنگ را از نزدیک دیدند و چشیدند باید در محرومیت بمانند. این شایسته این مردم ولایتمدار نیست. این نتیجه نفوذ دشمن است که عده ای در ناز و نعمت باشند و کشاورزان مرزنشین به ضروریات زندگی دسترسی نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی اذعان کرد: در پروژه نفوذ، دشمن به دنبال جذب نیروهای مخالف و بی تفاوتی است که دل خوشی از انقلاب ندارند. بابا رجب های انقلاب که وجودشان با خمپاره از بین رفت، ذخیره انقلاب قلمداد نمی شوند؛ اما افراد فاسد این لقب می گیرند. نباید در مقابل ارزشها بی تفاوت بود.

حجت الاسلام و المسلمین طالبی با اشاره به نفوذ دشمن در باورها و اعتقادات گفت: اگر در عاشورا به شعائر حسینی(ع) هجمه صورت می گیرد و اعتقادات پایمال می شود، نتیجههمین نفوذ است و متأسفانه عده ای در مقام تطهیر سران فتنه اند و از فتنه تبری نمی جویند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان تحریف اندیشه های امام(ره) را از مواردی ذکر کرد که قابل تعریف در حوزه نفوذ دشمن است. وی ابراز کرد: عده ای امروز بر این باورند که «اسلام انقلابی » را جایگزین « انقلاب اسلامی» کنند و این خطائی نابخشودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی در پایان عرایض خود راههای مقابله با نفوذ دشمن را بصیرت افزائی - که همان عمل انقلابی است- و ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی یعنی شهادت طلبی و پاسداشت ارزشهای حسینی(ع) عنوان کرد.

ارسال نظرات