خبرهای داغ:
با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندی استان سمنان

تقدیر از اداره کل راه آهن شمالشرق(1) در اعزام ریلی بسیجیان به رزمایش بیت المقدس 5

با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندی استان، لوح تقدیر سردار فرماندهی سپاه استان به مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) در اعزام ریلی بسیجیان به رزمایش بیت المقدس 5 اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۶۷۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس سازمان بسیج کارمندی استان سمنان در دیدار با مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) از زحمات این اداره کل در کمک به اجرای برنامه های مختلف بسیج و به خصوص اعزام بسیجیان از طریق ریلی به رزمایش بیت المقدس 5 تقدیر کرد.

در این دیدار ابوالخیریان لوح تقدیر سردار فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان را به درباغ عنبران اهدا کرد و از زحمات این اداره کل در اعزام بسیجیان به رزمایش بیت المقدس تقدیر و تشکر نمود.

در این دیدار درباغ عنبران نیز از فعالیت های بسیج در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تشکر کرد و بر همکاری این نهاد در راستای رسالت و خدمت به آحاد مردم و به خصوص بسیجیان که بدنه فعال نظام هستند تاکید کرد.

مرتضی ابوالخیریان رئیس سازمان بسیج کارمندی استان سمنان نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری و همراهی این اداره کل در برگزاری برنامه های مختلف بسیج گفت: تعامل و همکاری ادارات مختلف با بسیج در پیشبرد اهداف عالیه نظام موثر است و راه آهن همکاری خوبی با بسیج دارد و پایگاه های بسیج این اداره کل از فعال ترین پایگاه ها در سطح استان هستند و این مربوط به توجه مدیریت این اداره کل به امر بسیج است.

در این دیدار فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید علی احمدی نیز در سخنانی از همکاری و تعامل سازنده اداره کل راه آهن شمالشرق(1) با بسیج تقدیر و تشکر کرد و بر تعامل و همکاری این حوزه با ادارات مختلف در راستای تحقق اهداف سازمان بسیج تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار