فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی کنگان:

اجرای بیش از 30 برنامه فرهنگی در هفته بسیج دانش آموزی کنگان

بوشهر-فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی کنگان گفت: بیش از 30 برنامه فرهنگی در هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان کنگان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۴۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان کنگان، صادق عسکرزاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی کنگان درگفتگو با  خبرگزاری بسیج ، با اشاره به اینکه در هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان بیش از 30 برنامه فرهنگی اجرا خواهد شد افزود: هفته بسیج دانش آموزی از 8 آبان همزمان با سالروز شهادت محمد حسین فهمیده آغاز و تا روز 13 آبان ادامه خواهد یافت.

وی گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه،‌ خانواده شهداء، حضور دانش آموزان بسیجی در مصلی نمازجمعه کنگان و سیراف،برگزاری یادواره شهداء، راهپیمایی بزرگ 13‌آبان، کو ه پیمایی و مسابقات علمی و فرهنگی، اجرای برنامه مازنده ایم،اجرای پدافند غیرعامل و برگزاری نمایشگاه سبک زندگی شهدا را از مهمترین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان کنگان بر شمرد.
عسکرزاده به اعزام بیش از 1000دانش آموز بسیجی در قالب راهیان نور بعد از هفته بسیج دانش آموزی به مناطق عملیاتی  کشور همچون شلمچه،طلاییه،هویزه و.... اشاره کرد و گفت: این دانش آموزان با 20 دستگاه اتوبوس به همراه  روحانی ، راوی  به این مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی کنگان از وجود 70 واحد مقاومت در سطح مدارس شهرهای کنگان خبر داد و گفت: این واحدهای مقاومت دارای 4هزار و 700 نفر عضو عادی و 680 عضو فعال بسیج در سطح امیدان دوره ابتدایی، پویندگان دوره راهنمایی و پیشگامان دوره پیش دانشگاهی می باشند.

وی با بیان اینکه جذب، آموزش و سازماندهی دانش آموزان کشور در ارتش بیست میلیونی، ایجاد روحیه همیاری و مسئولیت پذیری دانش آموزان و دفاع همه جانبه از  فرهنگ انقلابی اسلامی از مهمترین اهداف تشکیل بسیج دانش آموزی می باشد گفت: ارتقا ء سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان ، رشد تربیت و تعالی معنوی، ترویج فرهنگی قرآنی و نیز الگو پردازی برای نسل جوان و نیز ایجاد روحیه رقابت و مطالعه در بین آنان از دیگر اهداف این سازمان مردمی می باشد.

عسکرزاده تحول بنیادین در درس آمادگی دفاعی، پیگیری طرح آیه های تمدن، ارتقاء سطح حلقه های صالحین واحد های مقاومت را از مهمترین برنامه های سال جاری بسیج دانش آموزی عنوان کرد.


ارسال نظرات