فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد

کار در بسیج عبادت وافتخاری بزرگ است

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد درجمع اعضای شورا وبسیجیان پایگاه شهداء مسجدجامع شهرکرد باتسلیت ایام اسارت آل الله گفت: کار در بسیج عبادت وافتخاری بزرگ است.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۹۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی با اشاره به قیام عاشورا گفت:قیام عاشورا بزرگترین درس برای آزادی خواهان جهان است.

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی با تأسی از قیام عاشورا به رهبری امام راحل شکل گرفت و امروز برای دوستان و مظلومان عالم پناهگاهی بزرگ و برای استکبار جهانی خطری عظیم است.

سرهنگ مولوی افزود: استکبار جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی نقشه های فراوانی برای براندازی نظام طراحی کردند که با تبعیت مردم بصیر و انقلابی از ولایت و حضور در صحنه نقشه های آنان خنثی شد.

وی به جنگ تحمیلی استکبار رجهانی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از پنجاه کشور باهم متحدشدند و درجنگ تحمیلی با ایران اسلامی جنگیدند ولی فاتح میدان ملت ولایی و انقلابی ایران شد.وی گفت رهبری حضرت امام خلوص وفداکاری بسیجیان،رزمندگان واقشار مختلف مردم دشمن را باشکست مواجه کرد.

وی به نقش اقتصاد مقاومتی و ایستادگی در برابر توطئه ای دشمن اشاره کرد و گفت: ایران در دوران ستم شاهی کشوری وابسته بود،این کشوری که قادر نبود نیازهای کشور را در داخل فراهم کند،امروز با ایثار و فداکاری دانشمندان انقلابی و بسیجی با ساخت انواع موشک ، تجهیزات نظامی و سایر نیاز های کشور ضمن شکستن تحریم ها ، فضای امن را برای ایران و مظلومان جهان فراهم ساخته ودشمنان را به وحشت انداخته است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد به امنیت موجود در ایران اسلامی اشاره کرد وگفت:این امنیت حاصل ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و خون پاک ومطهر شهدا و تفکر بسیجی است ، این درحالی است که بسیاری از کشور های غربی چنین امنیتی را آرزو دارند.

وی ولایتمداری،داشتن روحیه انقلابی و شهادت طلبی ،بصیرت،شجاعت،ایثار را از ویژگی های بسیجیان و فرهنگ بسیجی دانست وگفت: پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی ،پزشکی ،فن آوری صلح آمیز هسته ای و... با تفکر بسیجی حاصل شده است.

وی فریضه امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: با انجام امر به معروف ونهی از منکر امنیت،سلامت و سعادت جامعه تظمین می شود.

در خاتمه باتشکر از اقدامات انجام شده در پایگاه مقاومت بسیج شهدا مسجدجامع شهرکردخواستار سازماندهی پوشش مطلوب خبری برنامه های فرهنگی تبلیغی برنامه های اجرای شد.

در آغاز این جلسه،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدا مسجد جامع با تسلیت ایام حزن وغم خامس آل عبا به حضار خیرمقدم گفت.

حمیدرضاتوسلی با ارائه گزارش اقدامات پایگاه شهدا گفت:بیش از40 شهید شهرستان شهرکرد عضو پایگاه مقاومت شهداء مسجدجامع بودند.

وی درادامه افزود: بسیجیان در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت های مختلف مذهبی ، ملی ازجمله در ماه های محرم، صفر و ماه مبارک رمضان نقش موثری دارد.


ارسال نظرات