پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرج تشییع شد

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با پانزدهمین روز از ماه محرم الحرام، روی دستان مردم انقلابی، مومن و شهیدپرور شهرستان کرج تشییع و در دانشگاه پیام نور کرج به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۸۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش بسیج رسانه از استان البرز، صبح امروز پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس روی دستان مردم انقلابی، مومن و شهیدپرور شهرستان کرج تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر این 2 شهید گمنام از ساعت 9:30 با حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاه از مسجد جامع رجایی شهر به سمت دانشگاه پیام نور کرج تشییع و مراسم خاکسپاری در دانشگاه می‌شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، فرمانده سپاه استان البرز، اعضای شورای شهر کرج و فرمانده انتظامی استان البرز برگزار شد.

گفتنی است این شهدا به سن‌های 32 سال در عملیات خیبر در عملیات خیبر و در جزیره مجنون و دیگری 16 سال در عملیات ایزایی والفجر8 در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به شهادت رسیده اند تفحص شده‌اند.

 این پیکرهای مطهر

همچنبن مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام در روز دوشنبه 26 مهر ماه 95 همزمان با نماز ظهر و عصر در حیاط مرکزی دانشگاه با حضور خانواده‌ شهدای دانشجو و مدافع حرم استان البرز برگزار شد.

 

عکس: دامون پورنعمتی

اخبار مرتبط
ارسال نظرات