خبرهای داغ:
نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در استان همدان:

پیکر مطهر شهیدان «طهماسبی»، «روستایی» و «کیانی» وارد همدان می‌شود

نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در استان همدان از ورود پیکر مطهر شهیدان «جمشید طهماسبی»، «احمد روستایی» و «قوام کیانی» عصر امروز به همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۱۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پاسدار بهرام دوست‌پرست با اشاره به شناسایی هویت سه شهید تفحص شده اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا در عملیات‌های مختلف تفحص به میهن بازگشته و در معراج‌الشهدای تهران نگهداری می شد که با انجام آزمایش دی.ان.ای هویت آنها مشخص شد.

وی با بیان اینکه این شهدا مربوط به همدان، ملایر و یکی از روستاهای نهاوند است، گفت: این شهدای بزرگوار، شهید «جمشید طهماسبی» از همدان، شهید «احمد روستایی» از ملایر و شهید «قوام کیانی» از نهاوند هستند که هویت آنها مشخص شده است.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در استان همدان با بیان اینکه خبر شناسایی شهید «کیانی» و «روستایی» به خانواده آنها اطلاع داده شده است، اظهار کرد: امروز نیز جمعی از مسئولان با خانواده شهید «طهماسبی» دیدار کرده و خبر بازگشت فرزند را به اطلاع آنها رساندند.

وی با بیان اینکه شهید «جمشید طهماسبی» سرباز وظیفه سپاه پاسداران بوده که سال 59 در عملیات میمک به شهادت رسیده است، بیان کرد: شهید «احمد روستایی» نیز در سال ۶۰ به عنوان بسیجی در عملیات مطلع الفجر منطقه گیلان غرب به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

دوست‌پرست افزود: شهید «قوام کیانی» نیز سال ۶۱ به عنوان بسیجی در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت رسیده است.

وی اعلام کرد: پیکر مطهر این شهدا عصر امروز چهارشنبه 14 مهر وارد همدان شده و مراسم وداع با شهدا نیز پنج شنبه شب در حسینیه ثارالله سپاه برگزار می شود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در استان همدان از تشییع دو شهید اهل ملایر و نهاوند در زادگاهشان خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهید اهل همدان نیز روز جمعه 16 مهر پس از اقامه نماز جمعه تشییع می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات