خبرهای داغ:

شورای تحلیل سیاسی نیروهای مسلح در شهرکرد

نشست هماهنگی تحلیلی مسئولین سیاسی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری و رده های تابعه به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۲۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست با تسلیت ایام سوگواری محرم حسینی، به تشریح محورهای گفتمانی مقام معظم رهبری از جمله؛ استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی، نفوذ، جهاد کبیر و انقلابی گری پرداخت.

حجت الاسلام کریم سرافراز، مواضع انقلابی حضرت امام خمینی(ره) تا آخرین لحظات عمر شریفشان را نیز یادآور شد و گفت: مقام معظم رهبری نیز همچون معمار کبیر انقلاب، بر ضرورت پایبندی به ارزشهای اسلامی و آرمانهای انقلابی تأکید دارند.

وی، افزود: هدف گیری آرمانهای انقلاب اسلامی و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، تقوای دینی و سیاسی و حساسیت در برابر دشمن از شاخصه های انقلابی گری به شمار می روند.

رئیس بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست به تشریح نقش حساس مسئولین سیاسی نیروهای مسلح استان در این برهه از زمان پرداخت.

دکتر احمدرضا بسیج، با تشریح فتنه استعمار در مواجهه با اسلام ناب، ریشه های تاریخی این مسئله را در صدر اسلام دانست.

مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این نشست، اهداف نشستهای مشترک مسئولین سیاسی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری و رده های تابعه را بیان کرد.

منوچهر خلیلیان، اهداف شورای تحلیل مشترک را بررسی راهکارهای تعامل بیشتر مسئولین سیاسی نیروهای مسلح استان عنوان کرد.

این نشست در سالن جلسات ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار