خبرهای داغ:
پيام معاون استاندار و فرماندار ويژه شاهرود به مناسبت هفته پدافند غيرعامل

تلاش در راستاي تحقق توسعه پايدار بدون توجه و ارزيابي درست از آسيب ها و تهديدها امكان پذير نیست

هاشمي به مناسبت فرا رسيدن هفته پدافند غيرعامل در پيامي گفت: تلاش در راستاي تحقق توسعه پايدار بدون توجه و ارزيابي درست از آسيب ها و تهديدها امكان پذير نیست.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۳۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی به مناسبت فرا رسيدن هفته پدافند غيرعامل پيامي به شرح ذیل صادر كرد:

بسم الله الرحمن الرحيم

مقام معظم رهبري: پدافند غيرعامل يك اصل و مصونيت است.

هشتم آبان ماه در تقويم رسمي كشور روز "ملي پدافند غيرعامل" به ثبت رسيده است تلاش در راستاي تحقق توسعه پايدار بدون توجه و ارزيابي درست از آسيب ها و تهديدهايي كه ممكن است يك كشور با آن ها مواجهه داشته باشد امكان پذير نبوده بنابراين نياز به برنامه ريزي درست و منطقي جهت مقابله با تهديدها در حوزه هاي مختلف اجتماعي، سياسي، اقتصادي و ... امري ضروري است.

اينجانب ضمن گراميداشت و تبريك هفته پدافند غير عامل خدمت همه تلاشگران اين عرصه انتظار دارم همه مسئولان و مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان بتوانند در راستاي سياست هاي ابلاغي، موضوع پدافند غير عامل را در اولويت دستور كار برنامه هاي خود قرار داده و بيش از پيش به آن اهتمام نمايند چرا كه موضوع دفاع غير نظامي نيز در قالب موضوع پدافند غير عامل از تاكيدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و رياست محترم جمهور نيز مي باشد و مورد توجه جدي قرار گرفته كه اين مهم تاثيرات عميقي در پايداري ملي داشته و به عنوان يكي از سياست هاي كلي نظام ابلاغ شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار