خبرهای داغ:
نوروزی:

«نفوذ» محور اصلی سؤال نمایندگان از وزیر اطلاعات

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: مهم ترین مسئله‌ای که از وزیر اطلاعات برای پاسخ‌گویی به آن در بهارستان دعوت شده، موضوع نفوذ است.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۲۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس  پیرامون برخی سؤالات نمایندگان خانه ملت از وزیر اطلاعات، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله‌ای که از وزیر اطلاعات برای پاسخ‌گویی به آن در بهارستان دعوت‌شده، موضوع نفوذ است.



وی افزود: ما انقلابمان را به‌آسانی به‌دست نیاورده‌ایم بلکه  سختی‌ها کشیده‌ایم؛ در این مسیر شهید تقدیم نظام شده و جانبازه و ایثارگرانی به‌جای مانده‌اند.


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی تصریح کرد: ما از اینکه برخی نفوذی‌ها در دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها قرار گیرند نگرانیم؛ به‌طور مثال می‌توان به موضوع انتشار عکس مریم رجوی سرکرده منافقین در یکی از نشریات دانشجویی دانشگاه شریف اشاره کرد.


نوروزی با بیان اینکه باید جلوی نفوذی‌ها را در کشور بگیریم، تأکید کرد: باید جلوی نفوذ گرفته شود؛ این موضوعات فارغ از هرگونه مسئله جناحی و خطوط سیاسی مطرح می‌شود؛ دشمن نباید در انقلاب اسلامی نفوذ کند و این کار وزارت اطلاعات است که این موضوع را پیگیری کند.


به گفته نوروزی قرار است در خصوص سفرهای خارجی رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز در مجلس گزارشی ارائه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها