امام جمعه مهران گفت: کسانی که جنایت های استکبار را نسبت به ایران کمرنگ جلوه دهند ویا به دنبال توجیه جنایات انها بر آیند بزرگترین خیانت را در حق ملت مرتکب می شوند.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۲۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از آوای مهران، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: دشمان این سرزمین در راس ان امریکا به جهت منابع خدادادی چه قبل انقلاب وچه پس از انقلاب از هیچ تلاشی علیه ما دریغ نکردندوبه نبال تسلط کامل ایران بودند.

وی با اشاره به کودتای 28 مرداد سال 32 وشهادت دانشجویان گفت. امام خمینی با افشاگری های خودعلیه این قانون همگان متوجه شدند که امریکا در منطقه دنبال تامین منافع اقتصادی خود است .

امام جمعه مهران در ادامه بیان کرد : در مدتی که امریکایی ها در ان زمان در ایران حضور داشتند تمام احانت هایی را که میتوانست به ملت مظلوم انجام داد وبعداز انقلاب اینها هم در دو بعد ودر دو میدان تمام حیله ها را به کار گرفتند.شاید بتوانند مانع گسترش انقلاب شوند.

وی افزود. تلاش امریکا مثل همیشه ناکام مانده ومی ماند وشکست خورده ی میدان مبارزه با حق است.

وی با اشاره مذاکرات هسته ای ایران وامریکا اشاره کرد وگفت: امریکایی ها حاضر به انجام تعهد های خود نیستند تا شاید بتوانند از ان بهره برداری سیاسی کنند و در استانه انتخابات ریاست جمهوری از ان استفاده کنند .

ود در پایان از تعرفه های برق شهرستان مهران که نارضایتی مردم رابه دنبال داشته است انتقاد کرد واز نمایندگان ومسولان خواست به فکر چاره ای برای حل این مسله باشند وتعرفه برق مهران را با توجه به گرمای بالا از 6 ماهه به 9ماهه گرمسیری تبدیل کنند.

وی همچنین از مسولانی که تلاش کردند تا جاده مهران به ایلام بخشی از ان چهار بانده شود تشکر کرد.

فرماندار مهران نیز در بین نماز ظهر و عصر گزارشی از کارهای انجام شده در خصوص زیرساختهای اربعین ارائه کرد.

ارسال نظرات