مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):

حقیقت قیام سیدالشهدا(ع) تغییر و اصلاح جامعه اسلامی بود

حجت الاسلام بنی حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)در جمع رزمندگان این لشکر گفت :درس عاشورا درس امام شناسی و تبعیت محض از ولایت فقیه و تبری از دشمنان ولایت است
کد خبر: ۸۷۶۵۰۵۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت الاسلام بنی حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) همانند قرآن هم ظاهری دارد و هم باطن اظهار داشت: ظاهر قیام امام حسین(ع)عدم بیعت امام با یزید و تسلیم نشدن بود اما باطن و حقیقت قیام سید الشهدا به دنبال تغییر و اصلاح امت نبوی و جامعه اسلامی بوده است چرا که امام خود را صاحب امامت و جانشین به حق رسول الله(ص) می داند.

وی ادامه داد: اشکال اصلی مردم آن زمان این بود که آنها حضرت امیر(ع)، امام مجتبی(ع) و وجود نازنین سیدالشهدا(ع) را دوست داشتند اما در حد امام نمی دیدند یا مسئله امامت را نمی پذیرفتند و به جای اینکه بگویند چشم می گفتند حالا فکر کنم یا ببینم مصلحت چیست؟ وقتی چنین مشگلی باشد تشخیص اولویت ها دچار مشگل می شود. اباعبدالله الحسین(ع) اولویتش اسلام، هدایت و مبارزه با ظلم بود اما اولویت مردم شکم، آسایش و سازش. وقتی اولویت ها دچار مشگل شود امام زمان باید هزینه بدهد.

حجت الاسلام بنی حسینی افزود: امام حسین(ع)، ابوالفضل العباس(ع)، علی اکبر(ع) و قاسم و ... را فدا کرد چون مردم آماده برای دین داری نشدند و حضرت حجت (عج) هزینه عدم آمادگی جامعه شان را می دهد.در فتنه سال 88 بعد از انتخابات 22 خرداد اگر به موقع متوجه رهنمودهای رهبری نظام می شدیم این جریان تا 9 دی به طول نمی انجامید.

بنی حسینی در خاتمه تاکید کرد: درس عاشورا درس امام شناسی و تبعیت محض از ولایت فقیه و تبری از دشمنان ولایت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار