حمایت های مستمر از دولت راستگویان

پشتیبانی بی بی سی از روحانی در مقابل وزرای عزل شده

رسانه هایی که از هر موضوع و اتفاق داخلی جریانی حمایتی و رسانه ای ساخته و به آن می پرداختند، امروز در چرخشی هدفمند وزیران دولت روحانی را دارای ماجراهایی در گذشته نامیده و حمایت خود را از آنها برداشته اند.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۶۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

شبکه هایی که تا دیروز حامی و همراه وزیران روحانی بودند امروز آنها را دارای ماجرا دانسته و این استعفاها را کلید تقویت دولت روحانی بیان کرده اند.

خبرگزاری بسیج- اخبار ویژه

بی بی سی فارسی از جمله بنگاه های خبرپراکنی است که در هر لحظه با توجه به اهداف و منافع خود سریعا تغییر موضع و جهت میدهد و خیلی ساده از مواردی که تا دیروز به آنها پرداخته و حمایت کرده برگشته و امروز جریان تازه ای را مدیریت می کند.

در همین حال میتوان وضعیت دولت روحانی را در این شبکه و دیگر شبکه ها بررسی نمود.رسانه هایی که از هر موضوع و اتفاق داخلی جریانی حمایتی و رسانه ای ساخته و به آن می پرداختند، امروز در چرخشی هدفمند وزیران دولت روحانی را دارای ماجراهایی در گذشته نامیده و حمایت خود را از آنها برداشته اند.

بی بی سی نوشت:

"خبرگزاری ها از ایران گزارش کردند که دست کم دو وزیر دولت حسن روحانی استعفا کردند. دلیل این استعفاها ترمیم و تعمیر دولت عنوان شده گرچه روی هر کدام از مستعفی ها دست می گذاری، در طول چند سال گذشته ماجرایی داشته است.این دو پهلو گویی ها و روشن نبودن نام وزرای مستعفی از یک طرف و دلیل این کناره گیری ها از سوی دیگر، موجب گمانه زنی بسیاری شده است."


ارسال نظرات