خبرهای داغ:
آموزشهای مجازی سازمان دارالقرآن آغاز شد

آشنایی با ویژگیهای خانواده موفق و معنوی در کارگاه مجازی

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن‌الکریم از برگزاری نخستین کارگاه مجازی ( غیر حضوری ) سبک زندگی قرآنی با موضوع «خانواده موفق و معنوی» خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۴۱۹۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی نادی، مدیر آموزش سازمان دارالقرآن‌الکریم  درباره نخستین کارگاه مجازی ( غیر حضوری ) سبک زندگی قرآنی گفت: به دلیل اهمیت بحث سبک زندگی و تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع، کارگاهی را به صورت مجازی و با نام «سبک زندگی قرآنی» طرح‎ریزی کردیم. این کارگاه به مدت دو ساعت و به صورت آنلاین ( از طریق ویدئو کنفرانس ) توسط استاد اقبالی نسب با موضوع «خانواده موفق و معنوی» برگزار می‎شود.


وی درباره جزئیات ثبت‎نام در این کارگاه تصریح کرد: ظرفیت برای ثبت‎نام در این دوره محدود است و علاقه‎مندان جهت شرکت می‎توانند به سامانه آموزش مجازی به آدرس lms.telavat.com  مراجعه کنند و پس از ثبت‎نام، تاریخ و ساعت آغاز کارگاه به آنها اعلام خواهد شد. در پایان به افراد شرکت‎کننده گواهی شرکت در دوره از طرف سازمان دارالقرآن الکریم اعطاء میشود.

نادی با اشاره به دیگر دوره‎های مجازی سازمان دارالقرآن کریم گفت: پس از کارگاه «سبک زندگی قرآنی» در 6 ماهه دوم سال جاری دوره‎هایی از جمله آسیب‎شناسی تجوید، تجوید ویژه حفاظ توسط سیدمحسن موسوی بلده، وقف و ابتدا ویژه حفاظ توسط استاد حمیدرضا مستفید و آموزش تخصصی صوت و لحن توسط استاد احمد ابوالقاسمی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها