استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پذیرایی از ۱۵۰ هزار زائر حسینی در موکب قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی پذیرایی از ۱۵۰ هزار زائر عتبات عالیات بر عهده این استان است.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۵۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتكی در ستاد اربعین حسینی چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: این تعداد زائر به مدت ۱۵ روز و در هر روز به ۱۰ هزار زائر در قالب پذیرایی و اسكان خدمات رسانی می شود.

وی افزود: سال گذشته برای اربعین حسینی ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری به كربلا اعزام شدند و پیش بینی می شود این تعداد امسال به هشت هزار نفر برسد.

سلیمانی دشتكی تصریح كرد: استفاده از امكانات موجود دستگاه های اجرایی، بهره گیری از كمك های خیری و صرفه جویی در هزینه ها در دستور كار متولیان امر باشد.

وی بیان داشت: به منظور تسهیل در خدمات رسانی به زائران حسینی در سال های آینده باید احداث زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مسیر كربلا مورد توجه و پیگیری مسئولان دستگاه های اجرایی متولی قرار گیرد.

مدیركل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هماهنگی هایی با مسئولان استانداری كربلا برای استقرار گروه خدمات رسان این استان به زائران اربعین حسینی در یك ورزشگاه انجام شده است.

ستاد فرهادی اضافه كرد: زائران چهارمحال و بختیاری برای اعزام به كربلا باید از مرز چزابه عبور كنند.

مدیركل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری چهارمحال و بختیاری هم گفت: تاكنون دو دستگاه نانوایی سیار، ۱۷ دستگاه كامیون، ۲۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل، یك دستگاه تانكر حمل آب آشامیدنی و یك تن ذغال از سوی دستگاه های اجرایی استان برای اعزام به كربلا آماده شده است.

حسنعلی ملك محمدی اظهار كرد: عملكرد ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری در خدمات رسانی به زائران حسینی در سال قبل مطلوب بوده و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدمات رسانی در امسال بهتر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار