رادیو فردا، کنسرت و استعفای جنتی

پس از قوت گرفتن خبر کناره گیری وزیر ارشاد، این رسانه ها خبر کناره گیری جنتی را به محورهای مطلوب خود همچون بحث کنسرت ها کشاندند.
کد خبر: ۸۷۶۳۷۰۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه
رسانه های ضد انقلاب همواره رویکردی را در مخاصمه با جمهوری اسلامی اتخاذ می کنند که همه ابعاد آن جنبه لطمه زدن به ابعاد حاکمیت ایران را داشته باشد.
در این راستا اگر چه بعضا مطالب مختلفی را در راستای حمایت از دولت در رسانه های ضد انقلاب شاهدیم،اما این رسانه ها در مواقع لازم دولتی مانند دولت راستگویان را نیز قربانی خبرسازی خود و  مصادره به مطلوب می کنند.
پس از قوت گرفتن خبر کناره گیری وزیر ارشاد، این رسانه ها خبر کناره گیری جنتی را به محورهای مطلوب خود همچون بحث کنسرت ها کشاندند و به عنوان مثال رادیو فردا در مطالب خود نوشت:

"طی روزهای گذشته و در پی حملات تازه چهره‌های اصول‌گرا به اجرای موسیقی، برگزاری کنسرت یا حتی نمایش‌های خیابانی در شهرهای مشهد و قم، گزارش‌هایی از کناره‌گیری وزیر ارشاد منتشر شد.شماری از رسانه‌های اصولگرا گفته‌اند «قربانی» کردن علی جنتی از سوی حسن روحانی با هدفِ گرفتن «ژست مظلوم‌نمایی» صورت خواهد گرفت و «ربط دادن استعفای جنتی به اتفاقات فرهنگی و فشارها و انتقادات چیزی شبیه شوخی است.»"


ارسال نظرات