افتتاح پایگاه علمی بسیج خواهران در شهرکرد

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آئین افتتاحیه پایگاه علمی بسیج خواهران شهرکرد، گفت: همراهی علم با معنویت عامل اصلی موفقیت های نظامی کشور است.
کد خبر: ۸۷۶۳۶۵۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی با حضور در مراسم افتتاحیه پایگاه علمی بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دوران کنونی دوران استثنایی است؛ اما بدون تردید ملت بزرگ ایران این گذرگاه دشوار را نیز پشت سر خواهد گذاشت و در هر حرکتی باید واقعیت مسلم این دوران یعنی دشمنی قدرت های زورگو با ملت ایران را در نظر داشت و نقش خود را در مقابله با این دشمنی به درستی ایفا کرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جنبش نرم افزاری اظهار کرد: انجام فعالیت های علمی در قالب مراکز رشد بسیج و سازمان های علمی و پژوهشی در مراکز استان ها در راستای اهداف نظام و در جهت اجرایی کردن منویات و مطالبات مقام معظم رهبری است.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: در این دوران که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در یک جنگ نامتقارن قرار داریم، می توان ادعا کرد مهمترین برتری ما به نیرو های دشمن معنویت و باور الهی است . اگر امروز سپاه با نمایش تونل های موشکی خود قدرت نظامی کشور را به رخ دشمن می کشد بخاطر توام شدن دانش با معنویت است.

مرادی با اشاره به سخن امیرالمونین امام علی (علیه السلام) که فرمود: «دانش سلطنت و قدرت است هرکه آنرا بیابد با آن یورش برد و هرکه آن را از دست دهد براو یورش برند»، گفت: بسیج حرکت ارزشمندی در زمینه علم و فناوری داشته و در حال حاضر سعی در ایجاد پایگاه علمی در پایگاه های مقاومت بسیج محلات با هدف تقویت بنیه علمی بسیجیان و شناسایی استعدادهای علمی برتر و نیز سازماندهی نخبگان بسیجی استان دارد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان اظهار امیدواری کرد با فعال شدن پایگاه علمی در پایگاه های مقاوت بسیج استان و جذب نخبگان و پژوهشگران به بسیج بتوان وجهه دیگری از بسیج را شاهد بود.

وی افزود: اگر بتوانیم استعداد، توانایی و قابلیت های فردی و سازمانی بسیجیان را در موضوعات علمی و پژوهشی بخوبی شناسایی، کشف و به جامعه معرفی کنیم ؛ آنگاه با برنامه ریزی مدون شاهد یک حرکت بزرگ علمی در کشور خواهیم بود .

گفتنی است: اولین پایگاه علمی استان دیروز دوشنبه ۲۶مهر ۹۵ در پایگاه بسیج خواهران مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شهرکرد افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار