فرماندار شهرکرد عنوان کرد:

احیای دشت شهركرد با هدایت آب‌های باران

فرماندار شهرستان شهركرد گفت: آب‌های باران به سمت دشت شهركرد از طریق دو كانال فارابی و فردوسی در راستای احیای این دشت هدایت شود.
کد خبر: ۸۷۶۳۶۴۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حمید ملك پور در نشست مدیریت بحران شهرستان با بیان اینكه سطح ایستایی آب در این دشت ۲۷ متر كاهش یافته است، اظهار داشت: دشت شهركرد از جمله دشت‌های ممنوعه كشور است كه در سال‌های گذشته سبب مشكلات زیست محیطی برای استان شده است.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما افزود: با توجه به بارش برف و باران، ادارات خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها، راه و شهرسازی و هلال‌احمر باید از آمادگی لازم برخوردار شوند.

فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به ضرورت هرس درختان توسط شهرداری بیان كرد: قبل از بارش برف درختان از سوی شهرداری هرس شوند.

ملك پور خاطرنشان كرد: خودروهای برف‌روب در نقاط مختلف شهرستان متناسب با جمعیت استقرار و نیروها آموزش‌های لازم در مقابله با بحران را فرا گیرند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری مانورهای لحظه‌ای و صفر گفت: در راستای آمادگی نیروها در وضعیت‌های بحرانی مانورهای لحظه‌ای و صفر برگزار شود.

فرماندار شهرستان شهركرد خاطرنشان كرد: پنج اكیپ راه و شهرسازی از ۱۵ آبان‌ماه مستقر و اداره گاز نیز ایستگاه‌های گازرسان را بررسی كند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار