حمیدرضا پورنوروز
جانشین سپاه ناحیه سیروان خبر داد:
جانشین سپاه ناحیه سیروان از اعزام 130 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۳۳۳۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سروان پاسدار مسلم یاربیگی ن‍ژاد جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیروان اظهار کرد: 130 دانش آموز دختر در مقطع دبیرستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان ایلام اعزام می شوند.

وی افزود: این دانش آموزان از فردا چهارشنبه به مدت دو روز به مناطق عملیات ایلام (بانروشان)، نقطه ایثار در مهران، پاسگاه گرمیشه و یادمان شرهانی در دهلران اعزام می شودند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیروان با بیان اینکه در این اردو راهیان نور برنامه های مختلف فرهنگی اجرا می شود، تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای اجرای این اردوها اندیشده شده است که دانش اموزان بابصیرت از مناطق عملیاتی ذکر شده بازدید کنند، تا شاهد رشد معنویات و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل سوم انقلاب باشیم.

یاربیگی نژاد گفت: دانش آموزان زائر به مناطق عملیاتی در غالب راهیان نور، سفیرانی شایسته برای مردم سیروان هستند.

وی اظهار کرد: انسان با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و مشاهده رشادت های و رزم آوری های آن دوران، به وضوح نمود عینی آیه شریفه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» مشاهده می کند و این مهم دلیل تاثیرگذاری مناطق بر روحیه مردم است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیروان با بیان این نکته که زیارت با معرفت، اصلی مهم از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: شور و شوق دانش آموزان همراه با معرفت است چرا که با هر بار مراجعه به مناطق عملیاتی می توان چهره هایی نورانی را از این نسل سویی ها مشاهده کرد که به واسطه ارتباط با شهدا و غم و آه این ارتباط به اشک آغشته شده اند.

یاربیگی نژاد، توجه به پیام شهدا را بسیار حائز اهمیت خواند و بیان کرد: مهم ترین پیام شهدا ایستادگی پای آرمان های نظام اسلامی و انقلاب است که باید توسط همین زائران و راویان در متن جامعه منتقل شود.

ارسال نظرات