در استان سیستان وبلوچستان اجراشد

برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان سپاه سلمان

بیست و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان سپاه سلمان با حضور بیش از 50 نفر درزاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۶۳۲۴۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ، بیست و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان سپاه سلمان استان با حضور بیش از 50 نفر از قاریان پایور و وظیفه در سه رشته حفظ، قرائت و درک مفاهیم برگزار گردید.
سرهنگ 2 پاسدار ابوالفضل رهدار مدیر فرهنگی تبلیغی روابط عمومی سپاه سلمان  هدف از برگزاری این مسابقات را معنویت افزایی، تامل و تدبر در آیات قرآن، انس و الفت بیشتر با کلام وحی و انتخاب نفرات برتر عنوان کرد و گفت: مسابقات قرآنی امسال هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی در سطح بسیار مطلوبی نسبت به سنوات گذشته برگزار شد که امیدواریم در سالهای آتی همچنان شاهد رشد بهتر و  حضور بیشتر قاریان در این مسابقات باشیم.
سرهنگ 2 پاسدار رهدار در ادامه به نتایج و انتخاب نفرات برتر این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در این مسابقات و در رشته حفظ کل قرآن کریم برادر حزیر دخترزر حائز رتبه اول گردید و در بخش کارکنان وظیفه نیز قاسم خنداخند حائز رتبه اولِ رشته حفظ کل و پاسدار وظیفه محمدصدیق شه بخش حائز رتبه اول در رشته حفظ 20 جزء کارکنان وظیفه گردید.
رهدار افزود: در این مسابقات و در رشته تحقیق برادر پاسدار مرتضی چایچی رتبه اول، برادر پاسدار محمدحسن آهنگر رتبه دوم و برادر پاسدار حسنعلی بهاره رتبه سوم را از آن خود کردند.
سرهنگ 2  پاسدار رهدار ادامه داد: در رشته ترتیل برادر پاسدار حسین وجدانی حائز رتبه اول، برادر پاسدار محمد آبسالان حائز رتبه دوم و برادر پاسدار حسین محمدپور حائز رتبه سوم گردیدند. و در بخش کارکنان وظیفه نیز برادر مسعود درکلاله موفق به کسب رتبه اول گردید.
مدیر فرهنگی تبلیغی روابط عمومی سپاه سلمان به نفرات برتر در رشته اذان اشاره کرد و گفت: در رشته اذان برادر پاسدار ابوالفضل رهدار حائز رتبه اول، برادر پاسدار هادی کیخایی رتبه دوم و برادر پاسدار محمدجواد جامعی رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند، و در بخش کارکنان وظیفه نیزبرادران یاسین رخشانی، ایمان نجاری و سیدحسن حسینی  موفق به کسب رتبه اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.
وی افزود: در رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری قرآن کریم برادر  پاسدار  محمدرضا کهخایی مقدم رتبه اول، برادر پاسدار مهدی عبدی رتبه دوم و برادر پاسدار حسین خانی حائز رتبه سوم گردید. و در بخش کارکنان وظیفه، برادر ارسلان نخعی رتبه اول را از آن خود کرد.
مدیر فرهنگی تبلیغی روابط عمومی سپاه سلمان در پایان یادآور شد به منظور قدردانی از زحمات قاریان قرآن کریم کارکنان سپاه سلمان، از تمامی شرکت کنندگان این دوره از مسابقات تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است نفرات برتر هر یک از رشته ها در دی ماه سالجاری به مسابقات سراسری کارکنان سپاه اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات