جانشین ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

استکبار ستیزی اصل اساسی استواری دین اسلام است

ایرج کیانی، گفت: جریان نفوذ با شیوه ترویج فرهنگ بی تفاوتی و "به من چرایی" کوفیان را در نیرنگ خود فرو برده و امروز هم با همین ترفند قصد ضربه به انقلاب اسلامی را دارند.
کد خبر: ۸۷۶۲۱۸۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ ایرج کیانی در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح تداوم آموزش طرح ولایت گفت: تشکیل حکومت سیاسی هدف بلند مدت امام حسین (علیه السلام) بوده است که در آن اصلاح امت و امر به معروفات و نهی از منکرات مساله اصلی به شمار می آید.

کیانی ادامه داد: این هدف محقق نمی شود، مگر با شناخت ظلم، ریشه های آن و مبارزه با ظلم. و این بدان معناست که استکبار ستیزی اصل اساسی استواری دین اسلام است.

وی، جریان نفوذ دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را به دو بخش کلی تقسیم کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ بی تفاوتی و "به من چرا" یی که نمود عینی آن در واقعه کربلا روی داد، کاملا محسوس بود و کوفیان به دلیل این بی مسولیتی و بی تفاوتی تا قیامت مورد ستم قرار خواهند گرفت.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان، دومین عامل نفوذ را عدم حمایت از دین مداران و افرادی که بصیرت را پیشه خود قرار داده اند عنوان کرد.

ایرج کیانی افزود: جریان نفوذ، افراد را مشغول مسائل متفرقه ای خواهد کرد که از جریان شناسی بدور بوده و مسائل اطراف بی اهمیت واقع شوند تا به تدریج از مسائل سیاسی و دینی فارغ شوند.

وی بیان داشت: شناخت ریشه های ظلم و ایستادن در برابر ظالم لازمه تشکیل حکومت اسلامی مدنظر اباعبدالله الحسین بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار