حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با«بسیج»:

اظهارات ضدونقیض مسئولان درباره مضرات پالم مردم را سردرگم کرده است

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: متاسفانه اظهارت ضد و نقیضی درباره مضرات روغن پالم وجود دارد که مردم را دچار سردرگمی کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۴۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تناقض گویی های مسئولان دولت درباره مضرات روغن پالم برای سلامتی مردم اظهار داشت: متاسفانه اظهارت ضد و نقیضی درباره مضرات روغن پالم وجود دارد که مردم را دچار سردرگمی کرده است.

وی افزود: کارشناسان تغذیه و معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان باید توضیحات لازم را در این بخش برای مردم ارائه دهند و بگویند که بالاخره این روغن پالم آسیب زا بوده یا نه، آیا مخالفت دولت با واردات آن در مقطعی از زمان بازی سیاسی بوده است؟

این مقام مسئول ادامه داد: یک زمانی به دلایل سیاسی روغن پالم نامناسب بوده و سلامتی مردم را تهدید می کرده است اما الان سالم و مناسب شده است و یک احتمال دیگر هم وجود دارد مبنی برای اینکه روغن پالم انواع و اقسام مختلفی دارد و با توجه به کاربردهای آن باید مضراتش بررسی شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: بنابراین کارشناسان تغذیه باید در این زمینه اظهار نظر و نتایج را اعلام کنند، زیرا در حال حاضر افکار عمومی به شدت منتظر دریافت اطلاعات درخصوص مضرات روغن پالم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار