شهرستان تنگستان- استان بوشهر

جوانان باید از شخصیت های نهضت عاشورا درس بگیرند

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان درجمع مردم و بسیجیان عزادار سیدالشهداء درمسجد امام محمد باقر(ع) روستای "چاه پیر" گفت: جوانان ما باید از عاشورا درس بگیرند وحضرت علی اکبر (ع) را الگوی خود در زندگی انتخاب کنند .
کد خبر: ۸۷۶۱۵۵۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  سرهنگ "ملاکی " فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان استان بوشهردر جمع مردم و بسیجیان عزادار سیدالشهداء درمسجد امام محمد باقر(ع) روستا چاه پیرگفت:جوانان ما باید از عاشورا درس بگیرند وحضرت علی اکبر (ع) را الگوی خود در زندگی انتخاب کنند .

سرهنگ " ملاکی " با اشاره به خصوصیات اخلاقی حضرت علی اکبر(ع) گفت: ما در زیارت عاشورا می‌بینیم که بعد ازسلام به امام حسین(ع) بلافاصله سلام برحضرت علی اکبر(ع) می آید که نشان از بزرگی، عظمت و ابعاد عمیق شخصیتی وی دارد که هنوز برای ما شناخته شده نیست.

وی درباره بصیرت جوانان عاشورایی اظهار کرد: زمانی که مردم جاهل آن دوران به دلیل تبلیغات سوء یزیدیان، امام را جزء خوارج و بی دین می‌دانستند و یزید ملعون را بر حق می پنداشتند، این جوانان بابصیرت با موقع شناسی بالای خود، در لحظه تصمیم گرفتند و دچار غفلت نشده و به یاری ولی خدا شتافتند.

وی ادامه داد: «ما درادعیه امامان معصوم بویژه امام سجاد(ع)و امام صادق(ع) شاهد آن هستیم که به بحث بصیرت و ایمان راسخ شخصیت های بزرگی همچون حضرت ابوالفضل(ع)و علی اکبر(ع) اشاره شده است.»

 

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات
آخرین اخبار