مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

بصیرت یعنی تشخیص حق و حرکت در مسیر آن

بوشهر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در جمع عزاداران حسینی گفت: بصیرت یعنی این که حق را تشخیص دهیم و در مسیر آن حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۱۱۷۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت جوادالائمه)ع ) در بین عزاداران حسینی  در حسینیه ابوالفضل العباس شهر وحدتیه اظهار داشت: یکی از عوامل عوض شدن مردم عصر پیامبر اسلام (ص) در زمان امام حسین (ع)، بی بصیرتی مردم آن زمان بود که باعث شد راه را گم کرده و از امام عصر خود پیروی نکنند.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات خط کفر و خط اسلام مشخّص است و هر کدام شاخص­ هایی دارند امّا یک وقت فضا عوض می­ شود و تشخیص این دو خط از هم مشکل می­ شود که در این گونه موارد تنها داشتن بصیرت است که می­ تواند خط کفر و اسلام را از هم قابل تشخیص کند.

یحیایی تأکید کرد: در شرایط غبارآلود و فتنه و شرایطی که حق و باطل با هم مخلوط می­ شود فقط کسی که بصیرت دارد می­ تواند راه را از بیراهه تشخیص دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمن برای نفوذ در حوزه­ های علمیه، نیروهای نظامی، مجلس، ادارات دولتی و سایر نهادهای کشور برنامه­ ریزی کرده و درصدد تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود است که همه ما با داشتن بصیرت باید جلوی نقشه شوم آن­ ها را بگیریم.




انتهای خبر/

ارسال نظرات