حجت الاسلام ایزدپناه:

حماسه بزرگ عاشورا بزرگترین درس برای زندگی ماست

رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه هدف اصلی قيام امام حسين (ع) اقامه امر به معروف و نهی از منكر بود گفت: حماسه بزرگ عاشورا بزرگترین درس برای زندگی ماست.
کد خبر: ۸۷۶۰۹۷۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه از رزمندگان مدافع حرم در یادواره شهدای حفاظت هواپیمایی و شهدای منسوب به کارکنان مجموعه فرودگاه سردار جنگل رشت ضمن تسلیت ماه محرم اظهار کرد: حماسه بزرگ عاشورا بزرگترین درس برای زندگی ماست.

وی افزود: هدف اصلی قيام امام حسين (ع) اقامه امر به معروف و نهی از منكر بود و ما كه عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس آن امام عزيز اعلام می كنيم در زمينه ترويج فرهنگ نماز و امر به معروف و نهیي از منكر نيز بايد پيشتاز باشيم.

حجت الاسلام ایزدپناه با بیان اینکه عاشورا نمایشگاهی است که برای همه سنین و دوران ها الگو دارد تصریح کرد: برای کودکان علی اصغر، برای نوجوانان حضرت قاسم، برای جوانان علی اکبر، برای میانسال ها حضرت عباس، برای پیران خود حضرت امام حسین(ع) و برای زنان حضرت زینب در کربلا الگو می باشند.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی گفت: شهداء ما افرادی بودند که با تبعیت محض از ولایت و انتخاب مسیر شهادت در برابر هجمه صریح دشمنان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام ایزدپناه با اشاره به اینکه جوانان ما به عشق کشور و غیرت، کیلومترها دورتر برای حفظ امنیت و آرامش کشورشان جان خود را فدا می کنند گفت: ما باید بصیرت خود را افزایش دهیم تا زمان حضور امام زمانمان مانند کوفیان نلغزیم.

ارسال نظرات