شهید لطفی شهادت را به محافظت از شخصیت های مطرح کشور ترجیح داد

برادر شهید لطفی شهید رسانه گفت: برادرم درسازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان کارمند مشغول به کار بودند که از محافظان شخصیت هایی چون اقای محمد هاشمی و لاریجانی بودند اما با اصرار به جبهه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۸۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، دیدار با خانواده شهید "غلامحسین لطفی" با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاهانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار، طبق روال هر هفته صورت پذیرفت.

شهید غلامحسین لطفی در خانوادهای کاملا مذهبی در منطقه غرب تهران خیابان طوس متولد شد . خانواده ای که در آن پدر و چهار برادر برای دفاع از کشور و اسلام به جبهه جنگ رفتند و برای پایداری پرچم سه رنگ ایران ، به دور از خانواده  جنگیدند.

در این دیدار  که با حضور همسر و برادر شهید انجام شد، برادر شهید لطفی با اشاره به ویژگی های شهید گفت: وی متولد 1338 بودند که درسازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی بعنوان کارمن مشغول به کار بودند و جزو نیروی بسیجی سازمان به حساب می آمدند که  از محافظان شخصیت از جمله اقای محمد هاشمی و لاریجانی بودند.

شهید لطفی  بعد از انقلاب و برای رسیدن به درجه والای شهادت، برای اعزام به جبهه اقدام نمودند و به لشگر 27 گردان کمیل، پدافند شمیران پیوستند . و در تاریخ 30/8/63 بر اثر اصابت با مین به همراه یکی دیگر از دوستانشان به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام شاهانی ضمن تقدیر از مقام شهید به این مساله اشاره نمودند که شهدا و خانواده شهدا چشم و چراغ مردم هستند و برای خشنودیشان هیچ فعلی را دریغ نخواهیم کرد چرا که هرچه داریم از شهدا و ایثارگری های آنهاست که از هر آنچه که داشتند گذشتند تا امروز ما در امنیت کامل با اقتدار زندگی کنیم.

وی افزود: شهدای بسیجی کسانی بودند که برای رضای خدا بدون هیچ چشمداشتی از ارزشمندترین داشته خود"جانشان" گذشتند تا رضای خداوند را داشته باشند و جز شهادت مزد کارشان نبود.

 


ارسال نظرات