مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تاکید کرد

فرهنگ ایثار و شهادت؛ سدی محکم در مقابل توطئه دشمنان نظام اسلامی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کمیجان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به مانند سدی محکم در مقابل هجمه های و توطئه های دشمن است.
کد خبر: ۸۷۵۶۸۸۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید "جواد شاهمیرزالو" ضمن قدردانی از زحمات و جانفشانی های شهدا و ايثارگران، تلاش براي ادامه راه ایشان را وظيفه همگانی دانست.

وی شهدا را چراغ فروزان انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدا مسلک فکری معصومین را مبنی راه خود قرار دادند و مسیر روشنی را برای پیروان انقلاب اسلامی مشخص کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام ایشان وظیفه سنگین و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت‌های سپاه است.

حجت‌الاسلام رجبی به عوامل مختلف تحول جامعه در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جهاد و شهادت بیشترین ارزش تاثیرگذاری را بر انقلاب داشته و فرهنگ ایثار کشور را صاحب استقامت کرده است.

وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان و زمینه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا برشمرد و گفت: خانواده های معظم شهدا به واسطه این که بهترین و ارزشمندترین ثمره زندگی خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند تا از کیان ایران اسلامی دفاع کنند حق بزرگی به گردن تک تک آحاد جامعه دارند و احترام و تکریم آنان واجب است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر بوده و امروز رسالت ما به عنوان حافظان خون شهدا بسیار سنگین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات