معاون نیروی زمینی سپاه نشان نصر خود را تقدیم کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد کرد

طی مراسمی، معاون نیروی زمینی سپاه، نشان نصر خود را تقدیم کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد کرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۷۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش بسیج رسانه یاسوج، سردار جواد عظیمی‌فر  در مراسمی که به همت صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در محل کنگره سرداران شهید استان برگزار شده بود نشان شماره یک نصر خود را تقدیم کنگره شهدای این استان کرد.

به گزارش بسیج رسانه ، سردار عظیمی‌فر در این آیین با بیان این که این نشان حاصل تلاش 30 ساله من بود و بهترین هدیه‌ای بود که از بهترین انسان‌ها و مولا و مقتدایم مقام معظم رهبری دریافت کرده بودم، تصریح کرد: حاصل همه زحمات خود را اکنون به کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم می‌کنم.

وی با اشاره به ارزش این نشان گفت: در کشور دو نوع نشان فتح و نصر داریم که نشان فتح مربوط به رد‌ه‌های فرماندهی عملیاتی و نشان نصر مربوط به رده‌های مهندسی و رزمی است.

معاون نیروی زمینی سپاه گفت: در کشور نشان نصر به صورت محدود به تعدادی از افراد اهدا شده که نشان نصر 1 به جناب آقای روحانی رئیس‌جمهور و به من به عنوان یکی از فرزندان این استان اهدا شده است.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: نشان نصر 2 نیز به تعداد 6 نشان تاکنون اهدا شده است.

عظمیی‌فر در ادامه گفت: هر چه نگاه کردم چیزی نداشتم که به این کنگره و به پیشگاه شهدا تقدیم کنم و به همین دلیل تنها افتحارم را در 30 سال خدمت به این کنگره هدیه کردم تا به این وسیله عرض ارادتی به ساحت مقدس شهدا داشته باشم.

پایان خبر/
ارسال نظرات