مدافعان مقاومت اسلامی آماده جانفشانی هستند

همه ما و مدافعان مقاومت اسلامی صف در صف آماده جانفشانی در رکاب بزرگ پرچمدار عصر ظهور ایستاده‌ایم و تا آخرین قطره خون‌مان این راه را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۷۵۹۲۹۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علی شالیکار در یادواره سرداران 323 شهید اطلاعات شمال کشور که در پارک ملل مرکز مازندران برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: «حسین جان، اینک که در امتداد خیمه‌های عاشورایی تو، خیمه یاد و نام یاران‌مان را برگزار می‌کنیم بیش از هر زمان دیگر نگران ایمان‌مان هستیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر شمال کشور، افزود: نکند جان مایه شهیدان را دست‌مایه رسیدن به نام و نان خود قرار دهیم.

این مسؤول ادامه داد: نکند یادمان برود که شهید طوسی در کانال‌های شناسایی، در سرما و گرمای کوه‌های کردستان و بیابان‌های جنوب، روز را به شب و شب را به روز رسانده است.

شالیکار با بیان اینکه شهید املاکی که ماسک ضدشیمیایی را از صورت گرفته و به صورت سربند بسیجی می‌بندد و نام زیبایش را به‌عنوان قهرمان ملی در سینه تاریخ ایران ثبت می‌کند، گفت: شهید غفاری نیز یکایک جبهه‌ها را به عشق شهادت زیر پا گذاشته و سرانجام در یک معامله عاشقانه به کاروان پر رمز و راز عاشورایی پیوست.

وی با بیان اینکه شهدای اطلاعات نام و یادشان عطر و بوی ایثار و معنویت را برای شهر و دیارمان به ارمغان آورده است، اظهار داشت: حال که همگام با رزمندگان، یادگاران، جانبازان استان‌های شمالی، مدافعان حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و سینه به سینه اردوگاه کفر، شرک، نفاق و در رکاب مولا و مقتدایمان ایستاده‌‌ایم بیش از هر زمان دیگر محتاج یادآوری ایثار شهیدانمان هستیم.

شالیکار تصریح کرد: همان آنهایی که آسایش و امنیت امروز ما مدیون مجاهدت و جانفشانی آنان است و شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه که همچون پرستوهای عاشق به کرانه‌های گمنامی و بی‌نشانی سفر کرده‌اند و کسی جزء قاصدک‌های بی‌قرار بر مظلومیت‌شان گواهی نداد و امام حسین (ع) پرچم همیشه سرافراز بر تارک عزت و آزادگی است.

رئیس ستاد یادواره 323 شهید اطلاعات استان‌های شمالی، خاطرنشان کرد: همه ما و مدافعان مقاومت اسلامی صف در صف آماده جانفشانی در رکاب بزرگ پرچمدار عصر ظهور ایستاده‌ایم و تا آخرین قطره خون‌مان این راه را ادامه خواهیم داد.

وی در بخش پایانی سخنانش از مشارکت خانواده‌های شهدا، جامعه روحانیت، سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها