اصرار اصلاح طلبان به تفرقه در کشور

در حالی که هفته گذشته رهبر انقلاب در درس خارج فقه خود پس از بیان جزئیات دیدار با یکی از مسئولان سابق کشور، خواستار اتحاد در کشور
کد خبر: ۸۷۵۹۸۸۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
در حالی که هفته گذشته رهبر انقلاب در درس خارج فقه خود پس از بیان جزئیات دیدار با یکی از مسئولان سابق کشور، خواستار اتحاد در کشور و قدم برداشتن در مسیری که دشمن را نا امید کند شدند روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب کماکان به اختلافات دامن می زنند.
روزنامه "آفتاب یزد" با گرفتن مصاحبه ای هدفمند سعی در آن داشته که به مخاطب القا کند که رئیس دولت قبل می خواد بر خلاف مشی و نظر رهبری به سفرهای استانی و انتخاباتی ادامه دهد.
روزنامه آفتاب یزد در بخشی از مصاحبه خود با "بهمن شریف زاده" جواب مورد نظر خود را از وی می گیرد، شریف زاده در پاسخ به این سوال که"پس چرا می‌گویند سفر احمدی‌نژاد به گرگان آخرین سفر استانی‌اش بود، با این اوصاف باید سفرهای او ادامه داشته باشد" می گوید: بله! ایشان بنا دارند تا سفرهایشان را ادامه بدهند چون ایشان به کاری که می‌کنند معتقد است. ایشان از 3سال پیش تبیین گفتمان راه امام (ره) را از جلساتی که با هم در آن شرکت داشتیم اعلام می‌کردند.
این روزنامه در انتها با سوال های هدفمند ماهی خود را از آب گل آلود می گیرد و با جدا کردن قسمتی از این مصاحبه در تیتر اصلی خود، فضای تفرقه را در کشور تقویت می کند.
 
 
ارسال نظرات