خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

قدرت اصلی ایران اسلامی ازآن شهداست

امام جمعه ملایر با بیان اینکه قدرت اصلی این کشور ازآن شهدا است، گفت: شهید وقتی ببیند که ما آمدیم و می‌خواهیم به ما کمک می‌کنند از همه منجلاب‌ها ما را نجات می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۸۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در مراسم ختم شهید «احمد روستایی» با بیان اینکه در این مجالس انسان احساس کوچکی می کند، اظهار داشت: این استخوان‌ها دست انسان را می‌گیرد این شهدا آمده‌اند ما را از منجلاب گناه و خواب غفلت نجات دهند.

وی با بیان اینکه همین استخوان‌ها کارهایی از دستشان بر می‌آید، افزود: آنها به موقع آمده‌اند تا در دنیایی که تفکرات در حال تغییر است، عطر شهادت را در کشور طنین انداز کنند.

امام جمعه ملایر گفت: برگشت شهدا مرز بین مرد و نامرد است، خود این پیکر مطهر آمده است تا بین مرد و نامرد مرزبندی کند، شهید آمده بگوید از این قفس بیرون شویم.

وی یادآور شد: این شهدا در زیر رگبار گلوله و خمپاره دشمن مقاومت می‌کردند، در سه راهی طلایه زیر یک میلیون گلوله مقاومت می‌کردند و ایستادگی آنها مردانه بود.

برقراری اظهار داشت: چه سعادتی و چه افتخاری اسم شهید هم در لیست اسرا و هم در لیست شهدا است، هر جا خیر است این شهدا حضور دارند این شهدا جگر شیر داشتند که سفر عشق رفتند.

وی با اشاره به اینکه شهدا اينگونه به این مقام می رسند، گفت: شهدا نفس را شکسته‌اند و روی نفس خود پا گذاشتند امیدوارم شهدا و شهید «احمد روستایی» دست ما را بگیرند ما که شرمنده‌ایم اما این شرمندگي قدم اول براي بندگی است.

امام جمعه ملایر گفت: شهدا این اختیار را دارند در ذهن انسان تسلط پیدا کنند چراکه صاحب قدرت هستند.

وی با بیان اینکه قدرت اصلی این کشور ازآن شهدا است، خاطرنشان کرد: شهید وقتی ببیند که ما آمدیم و می‌خواهیم به ما کمک می‌کنند از همه منجلاب‌ها ما را نجات می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات