نماینده مردم شوش در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

رفع بیکاری جوانان اراده جدی مسئولان را می طلبد

سید راضی نوری گفت: حل مشکل بیکاری جوانان به این وسعت آسان نیست اما با عزم و اراده جدی مسئولان و همچنین مردم امکانپذیر است.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۴۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: اگر مسئولان و کارشناسان آمار بیکاری را به طور دقیق و کارشناسانه تعریف کنند دیگر شاهد تعدد آمار های بیکاری نخواهیم بود.

وی افزود: برخی مسئولان افرادی را که یک ساعت در یک هفته کار می کند را شاغل محسوب می کنند باید از این مسئولان پرسید آیا کسی با چنین فعالیتی می تواند از عهده گذراندن زندگی خود برآید؟ این گونه تفکرات ظلم بزرگ به جوانان ماست؛ لذا این آمار باید اصلاح شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اگر وضعیت به همین صورت پیش رود در برخی شهر ها در آینده 6 تا 10 میلیون بیکار خواهیم داشت حل مشکل بیکاری جوانان به این وسعت آسان نیست اما با عزم و اراده جدی مسئولان و همچنین مردم امکانپذیر است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از کارآفرینان گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی اگر محوریت را بر این موضوع قرار دهند بسیاری از مشکلات حل می شود جوانان هم باید کارآفرینی کنند و فرصت های شغلی را از دست ندهند البته بازار یابی و ضمانت کاری برای کارآفرینان بر عهده مسئولان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار