جانشین فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

جوانان ولایتمدار حرکت های عاشورایی را به شیوه مدرن به جهان نشان می دهند

بوشهر- جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: در حال حاضر فرزندان اسلام و پیروان راه حق در سوریه می جنگند تا داعش وارد کشور نشود و در سویی دیگر جوانان مومن و پیرو خط ولایت حرکت های عاشورایی را به شیوه مدرن به جهان نشان می دهند.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۳۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر  در همایش شیرخوارگان حسینی که در بندرگاه بوشهر برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله حسین(ع) و یاران با وفای ایشان گفت: امروز این مراسم به یاد طفل معصوم و شیرخوار امام حسین(ع) حضرت علی اصغر(ع) است تا یاد آن در تاریخ فراموش نشود و طفل های شیرخوار ما در جنگ های نرم و سخت ادامه دهند راه این عزیزان باشد.

غلامرضا شهابی با اشاره به نورانیت امام حسین(ع) اظهار داشت: حضرت سیدالشهدا(ع) را در تاریکی شب بر اساس دو نشانه نورانیت زیز گلوی آن و پیشانی مبارکش می توانستند تشخیص دهند، دلیل آن هم این بود که پیامبر اکرم(ص) همیشه بر این دو قسمت بوسه می زد و امام را نوازش می کرد.

وی در ادامه سخنان خود خواستار توجه مردم به فقرا و نیازمندان شد و گفت: امام حسین(ع) همواره در دوران زندگانی مبارک خود توجه ویژه ای به فقرا داشت و به آنان کمک می کرد، این یکی از ویژگی های این امام همام است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر با بیان اینکه واقعه عاشورا در زمان حال هم تکرار شده و می شود افزود: در دوران دفاع مقدس اقدامات و عملیات های بسیاری انجام شد که همه آنها نمونه هایی از صحنه قیام در روز عاشورا و فداکاری و ایثار امام حسین(ه) و صحابه وی بود.

شهابی افزود: در حال حاضر فرزندان اسلام و پیروان راه حق در سوریه می جنگند تا داعش وارد کشور نشود و در سویی دیگر جوانان مومن و پیرو خط ولایت حرکت های عاشورایی را به شیوه مدرن به جهان نشان می دهند./انتهای پیام


ارسال نظرات